Slechte ervaringen mee, zeker met pc's als er een onderdeel kapot is, is het 9 van de 10 keer niet los te bestellen en je krijgt nooit de origineele windows cd erbij. Het zelfde vindt ik met compaq/hp enzovoorts, ik heb liever zelfsamengestelde pc's/laptops
Mijn nieuwe moederbord komt bijna, kan ik eindelijk over naar Ubuntu. Verder moet ik nog even een keer een nieuwe MP3-speler halen, maar ik ben een beetje kieskeurig.
Tot dusver heb ik nog nooit problemen gehad met dell/hp computers. Ik heb ook nog het geluk dat mijn vader veel van dit soort dingen afweet.
?
Onbekende gebruiker
12-04-2007 17:05
robin schreef op 12.04.2007 16:58
je krijgt nooit de origineele windows cd erbij. Het zelfde vindt ik met compaq/hp enzovoorts, ik heb liever zelfsamengestelde pc's/laptops
Daarom kan je die erbij bestellen voor 5,00 inclusief kennismakingsgids.
Echt zelfsamengestelde laptops? Bestaan die? Meestal kan je alleen een beetje upgrade of downgraden van geheugen, procerssor en harddisk.
Heb toevallig net een weekje geleeden mijn eigen laptop afgemaakt,
Gewoon een simpel bearbonetje en dan alle leuke onderdeeltjes naar wens erin zetten.
Wist niet dat je de cd erbij kon bestellen? (Warom doen zoveel mensen dit niet)?
warom heb je een nieuw moederbord voor ubuntu nodig?
Omdat ik een ander moederbord heb, waar mijn videokaart niet in past, dus heb ik ook een andere videokaart, die vervolgens niet ondersteunt wordt door Ubuntu. Vandaar :P