Goedenmiddag, phphulp!

Hebben jullie nog nieuwe aankopen gedaan op het gebied van hardware/software?

Heb gister een nieuw beeldschermpje gehaald, geen flauw idee welk merk maar werkt best lekker! (20 inch)

Alleen heb ik een klein probleempje het lijkt wel of de "letters" te dicht opelkaar staan, en de icoontjes zien er een beetje pixel achtig uit.

Ik ga nu eventjes mijn maandelijkse backup's maken,

Groetjes, Robin.
M'n laatste aankoop is m'n zwarte iPod Video van 30 Gb, en een cartridge voor mijn 'antieke' HP printer. :-)
Voor verjaardag gekregen/uitgekozen: iPod Radio Remote.
Ag jah de ipod gekte, ben er zelf niet echt gek van.

@Luke

Omg, 30gb en wat ga je daar allemaal opzetten ? :P

@jona

Ipod radio remote, is dat die kleine ipod?

Groetjes, Robin.
@robin: Nee, aanklik ding voor een iPod die je al hebt, dan kan je ook radio luisteren en via de Remote bedienen. Ook zit er een kop telefoontje bij.
Leuk, een soort parketje dus.

Tegenwoordig zijn Ipod's/mp3 zo luxe dat er geen radio meer op geluisterd kan worden (De meeste dan). Vroegen hadden we alleen radiotjes, met bagger ontvangst.

Groetjes, Robin.
robin schreef op 12.04.2007 17:24
Leuk, een soort parketje dus.

Tegenwoordig zijn Ipod's/mp3 zo luxe dat er geen radio meer op geluisterd kan worden (De meeste dan). Vroegen hadden we alleen radiotjes, met bagger ontvangst.

Groetjes, Robin.

Inderdaad, maar nu kijk ik er films, foto's en dat soort dingen op :-)
Agenda, notities, foto's, video's, muziek uiteraard, met uitbreiding radio, noem het maar op :-)
afgelopen december/januari
Nieuw scherm (Acer AL1951 19")
Nieuwe computer (Acer Aspire T180)

afgelopen maart
Videokaart (nVidea GeForce 7300GT Silent (256mb))
Usb stick (Kingston datatravelerII+migo (1GB))
Ik heb 23 Maart een Playstation 3 gekocht :)
Ik heb in Januari de Wii besteld -_-' En nog steeds niet binnen :P Mja, ik heb wel redelijk geduld voor dat soort dingen.
wtf je bent gek dat je zolang wacht!
Klacht indienen!

Reageren