Goedenmiddag, phphulp!

Hebben jullie nog nieuwe aankopen gedaan op het gebied van hardware/software?

Heb gister een nieuw beeldschermpje gehaald, geen flauw idee welk merk maar werkt best lekker! (20 inch)

Alleen heb ik een klein probleempje het lijkt wel of de "letters" te dicht opelkaar staan, en de icoontjes zien er een beetje pixel achtig uit.

Ik ga nu eventjes mijn maandelijkse backup's maken,

Groetjes, Robin.
robin schreef op 12.04.2007 17:12
En dat latop gebuuren is best matig, je hebt natuurlijk nooit zoveel keuzen als in de winkel ;)
Denk niet dat er veel winkels zijn die een uitgebreidere keuzen mogelijkheden bieden als Dell e.v.
Een laptop stel je niet echt samen, je kan alleen onderdelen up en downgraden. Dit komt omdat veel dingen apart voor een selecte groep laptops wordt gemaakt.
Laatste aankopen:
- 3 stuks 22 inch TFT's voor op kantoor
- Een Acer L100 MiniPC voor demo's
- Mobiele airco :)
Mijn laatste aankoop
Een Nintendo WII (heb er wel 3 maanden op moeten wachten)
mijn laatste aankoop
pff... tijd geleden
dacht dat het red steel was :D
Mijn laatste aankopen waren een muis, toetsenbord, usb-speakers en een docking station, om van mijn laptop ook een fatsoenlijke werkplek te kunnen maken.
owja :)
nog een aankoop, nog niet gedaan, maar over een uurtje of 3 wel :P
paar koppakkingen en m7 bouten (als ik die nog kan krijgen) voor men brommer
dat is wel eens wat anders dan computerspul
mijn laatste aankoop op die mountainbike na was trouwens,

het php5 & MySql Handboek..
(om ff bij het 'pc- hoekje' te blijven haha)
tonijnsteak met zomerse salade

erg fucking lekker
robin schreef op 12.04.2007 16:58
... en je krijgt nooit de origineele windows cd erbij. Het zelfde vindt ik met compaq/hp enzovoorts,...
Ik kreeg anders de echte CD's van Microsoft bij mijn HP Proliant ML110G3 (SBS-server). Zelfs een originele CD van Outlook voor de clients.

Nu had ik natuurlijk liever HP-versies van de CD's gehad; aangezien die van MS door dat rare spiegelen niet te lezen zijn... :)

Bij mijn Sony Vaio laptop moest ik zelf een restore DVD branden. Dat vond ik wel erg goedkoop...

Edit:
En mijn laatste aankoop; de Airport Expresse Base Station... heerlijk vind ik dat ding... :)

Elwin

Reageren