Kan iemand mij helpen met een Dealer Game ik wil graag een pagina VIP.php maken??

Meer uitleg: ik wil dus graag een Dealer game VIP pagina, dat mensen moeten bellen voor €1,30 per gesprek en dan verdienen ze meer punten per klik enzo...

Ik hoop dat iemand een script voor mij heeft!
@Wesley

Wow... punten voor een of ander "origineel" online spelletje, Daar doen we het ovor.. Lees de link ff die Dizzy poste, daar kan je genoeg mee. Je kan en hoeft niet te verwachten dat we hier geheel vrijwillig, voor jou zo'n script maken. Met een beetje moeite kan je zo'n script wel vinden, moet je alleen aanpassen naar je eigen site. En daarvoor heb je een beetje php kennis nodig. -> Daar gaat het geloof ik al mis, dus hoe kom je aan die game?
Robert_Deiman schreef op 13.04.2007 11:41
@Wesley

Wow... punten voor een of ander "origineel" online spelletje, Daar doen we het ovor.. Lees de link ff die Dizzy poste, daar kan je genoeg mee. Je kan en hoeft niet te verwachten dat we hier geheel vrijwillig, voor jou zo'n script maken. Met een beetje moeite kan je zo'n script wel vinden, moet je alleen aanpassen naar je eigen site. En daarvoor heb je een beetje php kennis nodig. -> Daar gaat het geloof ik al mis, dus hoe kom je aan die game?

Gekocht alleen hij was niet helemaal compleet..
U hebt gezocht op kansloos:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

kans·loos (bn.)
1 geen kans hebbend
2 verloren zijn zonder doel
@Modje

Ik denk dat ons punt duidelijk is. Maak er ff een samenvatting van sluit topic en vraag TS lief om een topic te openen die er uitziet zoals hij er uit hoort te zien

(asjeblieft?)
Help die jongen nou eens 1 keertje serieus.... vooral jij wes ;)
@Arendjan

Denk dat het topic duidelijk genoeg is waarom het zo gaat. Er is ook een nieuw topic

Daar gaat het redelijk zoals het hoord

Reageren