Kan iemand mij helpen met een Dealer Game ik wil graag een pagina VIP.php maken??

Meer uitleg: ik wil dus graag een Dealer game VIP pagina, dat mensen moeten bellen voor €1,30 per gesprek en dan verdienen ze meer punten per klik enzo...

Ik hoop dat iemand een script voor mij heeft!
Jacco schreef op 13.04.2007 11:26
Zie post in ander topic :

- wat schuift het?

Doe jij aan Dutchleader? (Ik geef daar veel punten voor als je die pagina kan maken voor mij)
Nee ken ik niet en hoef ik ook niet te kennen. Als ik over betaling praat heb ik het over euro's Maar zie ook even mijn edit.

Ik heb geen tijd om wat dan ook gratis of betaald te gaan produceren
Jacco schreef op 13.04.2007 11:31
Nee ken ik niet en hoef ik ook niet te kennen. Als ik over betaling praat heb ik het over euro's Maar zie ook even mijn edit.

Ik heb geen tijd om wat dan ook gratis of betaald te gaan produceren

Oke ik ga eerst nog even verder kijken, heb je niet toevallig nog een script liggen:P?
Heb genoeg scripts liggen maar geen enkele die ook maar in de buurt kmot van wat je wil
Wesley, heb je nou gewoon stront in je ogen , ben je eigenwijs of gewoon dom? welke is het
Je vergeet 1 optie :
Combinatie van alles.

Maar geef nieuwe mensen wel een beetje credit wes. Ik bedoel hij doet het nu 2 keer fout en vanaf nu niet meer (hoop ik voor hem anders krijgt hij echt een emmer stront over zich heen vermoed ik :P)
Waarom altijd zo boos reageren:S
Als ik een goeie scripter was had ik het niet hoeven vragen:S
Ik zeg hem hoe het moet, en hij wil het niet zien. Dan vraag je erom, beginner of niet. Zonder inzet mag je van mij de eeuwigdurendezakjeuk krijgen
Jacco schreef op 13.04.2007 11:38
Je vergeet 1 optie :
Combinatie van alles.

Maar geef nieuwe mensen wel een beetje credit wes. Ik bedoel hij doet het nu 2 keer fout en vanaf nu niet meer (hoop ik voor hem anders krijgt hij echt een emmer stront over zich heen vermoed ik :P)

Thxx Respect
@Wesley

Zelfs goede scripters vragen dingen :) Dat je het vraag is het punt ook niet. Zoals al een paar keer door wes aangegeven gaat het meer om de manier waarop je het vraagt

Reageren