Kan iemand mij helpen met een Dealer Game ik wil graag een pagina VIP.php maken??
Meer uitleg: ik wil dus graag een Dealer game VIP pagina, dat mensen moeten bellen voor €1,30 per gesprek en dan verdienen ze meer punten per klik enzo...
ik weet het niet zeker maar ik denk dat hij een pagina wilt waar je moet bellen en dan krijg je credits enzo :| OF wilt hij een pagina die alleen voor VIP's toegangkelijk is ...
1. het is een DEALER game ... elke admin die wat scripjes bijeenraapt en ff op een servertje zet wil er geld uit trekken ... DUS wat heb je nodig : Een belpagina
2. VIP wordt je niet zomaar :) money,money,money -> betaalpagina
Algemeen
Voor niets gaat de zon op weet je. Verwacht niet dat jij als een baas kun lopen roepen en dat wij het even produceren. Kom met een zakelijk en redelijk voorstel en dan heb je kans dat iemand zijn tijd er in wil steken.
Dit geld met name voor specifieke/uitegebreide scripts. Voor simpele dingen wil ik best even kijken maar dan wel op het moment dat IK tijd heb en niet op het moment dat het de TS uitkomt.
Goed korte tutorial voor je als je een probleem hebt:
Wat is precies je probleem?
'Hij doet ut niet' is geen correcte probleemomschrijving.
'Ik probeer iets in te voegen maar ik krijg geen waarde in mijn database' is een betere.
Wat heb je al geprobeerd?
'Alles wat ik heb gedaan werkte niet' is niet echt behulpzaam en kunnen we niets mee
'Ik heb -deze code- al geprobeerd, en -deze code- . Ik denk zelf dat het aan -deze code- ligt' is al beter. Hier kunnen we op verder bouwen
Is er nog verdere informatie handig bij je probleem?
'Ik heb een database' is leuk voor je, ik heb een wortel in mn oor, voor je probleem is het net zo veelzeggend.
'Mijn database heet -naam- en het veld dat ik gebruik heet -veld- met type -veldtype-' schiet wat meer op