Hallo,

Ik heb een laptop (laptop1), en een XP Pro CD. Ik heb een andere laptop(laptop2) met een licince.

Laptop1 moest opnieuw worden geinstaleerd.
Laptop2 word nooit gebruikt.

ik instaleer XP op laptop1, met licince van laptop2.
Dit gaat goed.
Maar!, na de instalatie moet ik binnen 30 dagen activeren, en laat ik nu de fout voorgeschoteld krijgen, deze licince is al gebruikt, gebruik een ander. :O:O help!
Ik heb geen andere, en die online staan (illigaal) werken ook niet. Dus, now is the question, hoe los ik dit op. Ik hem met Microsoft gebeld, en ik moet gewoon van ze een nieuwe licence kopen.

Wat kan ik doen, om zoiets te omzeilen/optelossen/iets, zonder dat het iets kost...
Legaal: niet
Illegaal: daarbij help ik je niet
Ik ken iemand die alles illegaal heeft! en zn xp werkt gewoon lekker op een pc die ouder is dan mijn linux-pc'tje
reinhout schreef op 16.04.2007 19:18
Ik ken iemand die alles illegaal heeft! en zn xp werkt gewoon lekker op een pc die ouder is dan mijn linux-pc'tje

Nou gefeliciteerd, koop een lolly en ga het vieren.. (Koop er twee dan vier ik mee (iedereen ff heel hard lachen!))
sry; maar wat heb ik jouw misdaan dat je mijn neus afbijt?
Heb ik iets miszegt dan? indien ja dan vraag ik een admin om deze 3 nutteloze posts te verwijderen.
HAHAHAHAHAHAAH, -_-

eigenlijk vind ik het niet zo grappig, ik wil gewoon xp draaien.
@thomas

Check pm
Dan zal je denk ik niets anders kunnen doen dan een legale versie kopen, tenzij die lolly je natuurlijk niet bevalt -_-
Als je illegaal wilt goed zoeken op internet.
Legaal XP mag je , voor zover ik weet, op een pc en een labtop instaleren met 1 licentie als je daarbij maar beloofd dat ze niet samen aan staan. Mischien kan je in die hoek nog wat regelen?
reinhout schreef op 16.04.2007 19:25
Dan zal je denk ik niets anders kunnen doen dan een legale versie kopen, tenzij die lolly je natuurlijk niet bevalt -_-

Ik heb een legale versie:O dat is het juist.

Ik heb tijdens de instalatie laptop2 uitgehad, en bij het registreren ook. Hoe los je zoiets dan op
Herjan schreef op 16.04.2007 19:17
Legaal: niet
Illegaal: daarbij help ik je niet

@ herjan, niet lullig ofzo, maar als je me niet kan en wil helpen, hoef je niet te reageren hoor;)

Reageren