Hallo,

Ik heb een laptop (laptop1), en een XP Pro CD. Ik heb een andere laptop(laptop2) met een licince.

Laptop1 moest opnieuw worden geinstaleerd.
Laptop2 word nooit gebruikt.

ik instaleer XP op laptop1, met licince van laptop2.
Dit gaat goed.
Maar!, na de instalatie moet ik binnen 30 dagen activeren, en laat ik nu de fout voorgeschoteld krijgen, deze licince is al gebruikt, gebruik een ander. :O:O help!
Ik heb geen andere, en die online staan (illigaal) werken ook niet. Dus, now is the question, hoe los ik dit op. Ik hem met Microsoft gebeld, en ik moet gewoon van ze een nieuwe licence kopen.

Wat kan ik doen, om zoiets te omzeilen/optelossen/iets, zonder dat het iets kost...
XP Professional Downloaden...
ook als ik de orriginele heb?? wat zou ik daarmee opschieten. Dan instaleer ik het, en dan heb ik nog hetzelfde probleem met dat activeren
misschien een stop idee, maar zijn die laptops van hetzelfde type of zijn het 2 totaal verschillende?
De engelse versie downloaden, die heeft geen activatie...
@YPM

Engelse versie heeft wel op de home editie een activeringscode.

Laptop1 is een IBM ThinkPad T20
Laptop2 is een oud delletje
@ YPM: Dat is de grootste zever die ik de afgelopen week al heb gehoord. Tuurlijk zit daar ook een activatie op, bewijs daarvan staat hier langs mij te brommen.
:P Download gewoon ;)
anders zou ik nog eens met microsoft bellen, want de aanhouder zal zeker winnen :-)

edit:heb het even non-illegaal aanraden gemaakt.
zie
||
||
\/
@iedereen die downloaden sugereert: Illegale dingen aanbevelen aan andere leden is verboden op dit forum. Er kunnen zware sancties volgen.
Verder vraagt Thomas om een legale oplossing, gelieve die dan te geven of te zwijgen.

@Thomas: Probeer even XP volledig opnieuw te installeren. Zeg desnoods tegen Microsoft dat je XP van die andere machine gehaald hebt ofzo (maakt toch niets uit als je hem niet gebruikt), vraag of je een activering van een andere machine niet kan intrekken ofzo.

Reageren