Ik dacht, misschien is het handig voor iedereen als we nou eens in dit topic alle tips neerkletsen hoe je meer bezoekers krijgt en hoe je meer kliks op je advertentie's krijgt:P
Ik denk dat dat heel handig is voor de beginners, maar ook voor de gevorderde...
mijn tip: meld je aan bij zoekmachiene's:P
(P.S. als dit een onzinnig topic is of hij staat verkeerk, verwijder of verplaats hem dan maar:-P)
?
Onbekende gebruiker
17-04-2007 07:45
Zet je Google Adds boven of naast de pagina's^.^
EDIT:
Oe, oe, camoufleer het net als tekst; sommige mensen klikken op tekst(psychologisch iets) en dan klikken ze ook op die ad ^.^
hmmm, nog niet egt wakker allemaal??? lol
nou hier nog een dan
uit ik Ben internet ondernemer (Ben Woldring)
Zorg voor een site met een goede vormgeving, met veel interactieve functies en maak gebruik van de juiste techniek, zodat de gemiddelde bezoeker de site snel en efficiƫnt kan raadplegen...
Meld je ook aan bij andere sites, en laat die een link naar jou toe plaatsen. Des te meer links op "grote"/ goede of bekende sites, des te hoger jij in google komt bij een zoekopdracht naar het onderwerp van je site.
En geef de link van je website aan vrienden en bekenden. Niet via mail -> Maar persoonlijk.
Zorg voor een goede gestructureerde broncode. Dus belangrijkste bovenaan en minst belangrijke (voor Google) onderaan.En maak gebruik van CSS ipv tabellen...
Zorg voor een nette structuur met H1 H2 en H3 tags.
Zorg er voor dat je de keywoords van de pagina in de titel komen
Zorg er voor backlinks van andere sites. Dus aanmelden bij Dmoz.org, startpagina en al haar klonen. En ook andere websites. Zowel het aantal als de kwaliteit zijn van link. (Page rank)
Zorg voor veel goede en kwalitatieve inhoud.
Dit is juist niet goed. Je website wordt veel sneller geindexeerd als je een paar interessante backlinks hebt. Verder zijn een goede structuur, inhoud en veel keywords belangrijk. Een sitemap is ook niet verkeerd. Vooral veel unieke backlinks van sites met hetzelfde onderwerp zijn belangrijk. Dus veel linkruilen. ;)
Tuurlijk is het wel goed om te doen, aanmelden bij zoekmachines, maar dat wil nog niet zeggen dat het ineens goed zit met je site. Naast het aanmelden moet je nog meerdere dingen doen, die hier ook al zijn genoemd.
Bij sommige zoekmachines (geloof niet dat dat bij google echt zo is) helpt het aanmelden wel om je site sneller te vinden of te indexeren.