Ik dacht, misschien is het handig voor iedereen als we nou eens in dit topic alle tips neerkletsen hoe je meer bezoekers krijgt en hoe je meer kliks op je advertentie's krijgt:P
Ik denk dat dat heel handig is voor de beginners, maar ook voor de gevorderde...

mijn tip: meld je aan bij zoekmachiene's:P

(P.S. als dit een onzinnig topic is of hij staat verkeerk, verwijder of verplaats hem dan maar:-P)
Bij Google is het nutteloos. Dat weet ik zeker. Ik had mijn nieuwste website binnen 1 week in google zonder maar ook iets aan promotie te doen.
SEO is 5% online en 95% offline... Je kunt nog zoveel uitspoken met jouw website, zolang de man in de straat jouw naam niet kent, heb je daar niet zo veel aan. Het draait om marketing, adverteren en vooral de vraag 'waarom zou iemand naar jouw site gaan?'. Wat is jouw toegevoegde waarde op het internet? Er zijn duizenden sites met dezelfde of soortgelijke informatie, vergeet dat niet. Heb jij betere content dan de rest? Heb jij een betere layout dan de rest? En niet te vergeten, heb jij een betere bruikbaarheid dan de rest?

Bv. met een fraai persbericht kun je de (vak-) pers, en dus de man in de straat, inlichten over de lancering of een belangrijke update van jouw site.

En over updates gesproken, die moeten dus ook regelmatig gebeuren. Dat kan zijn wat betreft de content, maar ook technisch of wat betreft layout. Ga dit van te voren inplannen. Bv. 1x in de maand een nieuwe tutorial schrijven doe je niet een dag voor de plaatsing van de tut, dat gaat vroeg of laat fout.

Ps. En wanneer je een dynamische website hebt, vergeet niet om ook de meta-tags en title's dynamisch te maken.

Reageren