Nja :) Kzou wel willen helpen... Maar weet niet of ik gevorderd genoeg ben... :)
Link gekopieerd
Tsja, tis moeilijk om precies aan te geven wat je moet kunnen, mss kan Jaap even toelichten als hij er een idee over heeft?
Link gekopieerd
Ten eerste heb ik liever 4 wat beginnende phpers die bereid zijn om te leren dan 4 die alles denken/kunnen te doen!
Welke kennis is minimaal nodig!
Bassis kennis php/(X)html/css/mysql
Duidelijke commenting! liever te veel dan te weing
Duidelijke scripting. Je werkt in een team en iedereen moet er mee kunnen werken.
Het moet een profielen site worden alleen dan voor je php/cgi/asp projecten enz.....
Wil je mee doen. Stuur een PM naar mij met email. Vermeld even of je ook irc gebruikt/kent
Link gekopieerd
Je kan je gewo0n in dit topic melden, kheb um niet voor nix gemaakt ;)
Link gekopieerd
Nee oke maar email is altijd handiger. En er zijn zat mensen die hem niet willen geven ;)
Link gekopieerd
hehe.. als jullie hosting willen hebben kan ik denk ik wel wat regelen :) club.phphulp.nl bijvoorbeeld waar je dan heen kan ftp-en!
Link gekopieerd
Leuk idee! Maar wat gaat die 'club' doen dan? PHPhulp heeft zijn zichzelf toch al een 'club' van vaste posters (haha, lache woord) die de nieuwkomers helpen? Wordt het dan niet zo'n "we are 1337, cuz were in the club" idee? Dat zou zonde zijn. Ik zou me best op willen geven als beginner. Maar het wordt wel erg lastig wanneer jullie nog niet eens weten waar de club voor is.
Link gekopieerd
Over hosting hoef je niet druk te maken ;)
Domeinnamen worden nu geregristeerd :)
Link gekopieerd
Ik weet het wel hoor. Maar ik wacht even totdat die *** domein geregristreed worden. Daarnaast zal ik even een uit leg geven.
Link gekopieerd