Mensen, zoals jullie in het topic hier kunnen lezen gaan we, een nog nader vast te stellen team + Jaap & ik, een PHPhulp 'club' site maken.

Wie zou er met ons mee willen doen?
Licht gevorderde (;)) PHP en MySQL kennis vereist!

Post er maar gelijk bij waarom je mee wilt doen :)

[sub]De precieze inhoud voor de site staat nog niet vast, dat overleggen we later wel :)[/sub]

Ons team
Bas Kreleger
Jaap Marcus
Rafael
Dark Force
Ikzelf =)

Iedereen die mee wil doen, wil volgen klik hier
Kan jij dat gratis ofsow? :P
Eh, moeten we dan geen 24 uur wachten? DNS wordt dan toch pas renewed bij de meeste prov's?
als dingetje bij phphulp gaat horen wil ik dat hij bij mij gehost wordt.. :) als je hem zelf gaat hosten + eigen domein dan is het wat voor jezelf en hoort het dus niet bij phphulp..
Reken pas Maandag/dinsdag online :(

En bassie als je er echt op staat mag je het doen ;)
ik sta dur echt op :) ik hoop dat je het een beetje begrijpt.. als je het niet begrijpt wil ik het ook wel uitleggen hoor.. je kunt van mij wel een domein of subdomein krijgen met eigen ftp en database maar als het bij phphulp hoort wil dat liever wel..

verder heb ik ook nog wel een financieel iets waar ik het dan over wil hebben voor je.. maar dan moeten we dat er ff via mail of msn over hebben, ook met mitch.. en alle anderen die erbij betrokken zijn en 'eigenaar' worden van de site..
Check je pm maar even :)
En geen geruzie, twas mijn ideej. (door de hint van Rafael dan ;))
Mitch schreef op 06.11.2004 16:36
En geen geruzie, twas mijn ideej. (door de hint van Rafael dan ;))

héhé :p Nja anyway, als ik goed weet wat het allemaal wordt, wil'k wel wat meehelpen... Alleen Xhtml ken'k niet veel van, 'k weet amper wat het is... Maar kwil het wel leren :D
Ach, dat is 'streng' HTML, ken je vast al :P

HTML: <input type=text name=naam>
XHTML : <input type="text" name="naam" />

Beetje strenger dus, elke tag moet worden afgesloten, zelfs <br> -> <br /> :)
Mitch schreef op 06.11.2004 17:11
Ach, dat is 'streng' HTML, ken je vast al :P

HTML: <input type=text name=naam>
XHTML : <input type="text" name="naam" />

Beetje strenger dus, elke tag moet worden afgesloten, zelfs <br> -> <br /> :)

That's it? :p Naja :) 'k zit ook op irc... dat was ergens een vraag :p kweet alleen niet waar ik jullie vind :p

Reageren