Dit is alleen het probleem. Ajax en PSV speelden ook al gelijk tegen Excelsior en AZ is niet bepaald beter.
Ik vind het niet echt nodig hier te schreeuwen voor welke club je bent. En veel lof voor Terence (edit: en Elwin) dat ie er openlijk voor uit durft te komen feyenoorder te zijn. Dat is alsof je zegt dat je van PHP 3 houdt.
Als afsluiting van deze post. Feitelijk heeft Kalle gelijk in alles wat ie zegt :-)
Niets om je voor te schamen als je voor Feyenoord bent. Wij haken niet zo snel af als het wat slechter gaat.
In tegenstelling tot anderen.
Ik ben nog steeds moderator :-)
Volgend jaar weer een seizoen. Ik verheug me er nu al op dat we hier over een jaar weer praten met Ajax als titel van het topic en dat het topic uit de hand loopt vanwege de degradatie van Feyenoord ;-)
Kalle kan het niet hebben dat een oud-trainer van ajax kampioen word?
Dat zal het zijn. Nee, hoor. Je weet er blijkbaar weinig af, want geen één ajacied heeft problemen met Van Gaal. Kijk wat hij heeft gedaan in de jaren 90...
@Elwin
Ik zou ook huilen als ik een havenarbeider zou zijn.
Je bent nog positief met je 5e... Heerenveen is al jaren problemen voor 010, dus laat me niet lachen. Jullie ontlopen UEFA ook nog. Misschien intertoto. Dan mag je in je handjes klappen.
En mag ik je nu op een feitelijke fout wijzen.
En uiteindelijk spelen we gewoon voorronde CL. Net als de neuzen vorig jaar. 5e eindigen en de play-offs winnen.
Ajax werd 4e en won de play-offs.
Als je dat niet bedoelde moet je je zinnen beter formuleren.