Elwin, het zegt iig genoeg dat je de voetbalpro hier op phphulp.nl niet opzoekt voor een confrontatie - in zowel verdedigende als aanvallende zin. Ik ben ongenaakbaar! WHahahahahahahahhaha!
@Kalle
Ik dacht Amstel. Of zo'n evenementen-/light-bier. Ik weet het niet eens meer, zolang heb ik het niet gehaald. :)
Maar verder hoef ik geen confrontatie aan te gaan. Ik hoef niets te bewijzen. Op een of andere manier hebben alleen neuzen die drang.
Tis te merken dat ze weinig ervaring hebben daar in Alkmaar. Bij Ajax (29 x ervaring + nog eens iets van 17 x de beker, buiten de andere internationale prijzen) weten ze daar wel mee om te gaan. De spelers maken de extra de sfeer, niet een band, en een aantal Amsterdamse zangers annex Andre Hazes imitatoren. Maarja om Marco Borsato - voor de mindere intellectue: hij komt uit Almaar - te vragen gaat ook een beetje ver. Ik hoor 'm nooit over Alkmaar zingen.
Maarja, eerst zien, dan geloven.
Kalle.
edit:
Whahaha, bewijzen, wij? Whahahahahahhahaha met 3 x zoveel prijzen in de kast nog bewijzen? Alle clubs die ons haten, wij ons bewijzen? Iedereen bewijst ons tegen ons. Wij hebben karakter en tonen we. Misschien dat als jullie je rug eens rechten dat er dan OOIT nog eens prijsje in jullie kast komt te staan.