Ik las net een tutorial waar 'de script' stond, ik vond dit zo raar klinken dat ik het heb opgezocht in het woordenboek:

script (de ~ (m.), ~s)

De script dus... naar mijn mening klinkt 'de script' net zo krom als 'de meisje' :p, maar wat vinden jullie ervan ?
Ruby? Ruby ruby ruby!
Nu gaan we wel offtopic, Boris! En ja dan grijp ik in. (En nee ik sluit het topic nog niet, pas bij het volgende offtopic bericht!)
'het volgende offtopic bericht'
En nog maar eens offtopic... Sorry, maar je stelt je echt te fel aan, ik veronderstel dat er wat naar het kopje gestegen is :-)

Ontopic: "de" klinkt niet, "het" klinkt wel, gevoelsmatig in ieder geval.
Offtopic wat is dat ?
iets als ...

Er was een neger die werk zocht op een werf.
De bouwaannemer zei dat het ok was maar dat hij met enkele afspraken akkoord moest gaan.
1) Als de aannemer zijn duim omhoog deed, dan moest de neger de lift omhoog doen zodat de aannemer naar boven kon
2)Als de aannemer zijn duim omlaag deed, dan moest de neger de lift omlaagdoen zodat de aannemer naar beneden kon om ffen te gaan pissen
3)Als de aannemers teken deed dat hij dorst had, dan moest die neger een leffe bregen naar de aannemer

Allemaal goed en wel. De neger begint aan zijn eerste werkdag...
Duim omhoog -> Lift omhoog
Een tijd later... Duim omlaag -> Lift naar beneden
30 minuten daarna doet de aannemer teken dat hij dorst heeft,
waarop de neger begint te draaien met zijn hand...
De aannemer is verbaasd en doet nogmaal teken dat hij dorst heeft
waarop de neger terug zijn hand begint te draaien.

De aannemer komt boos en doet zijn duim omlaag, de lift naar beneden en hop naar die neger om uitleg te vragen.
Bij de neger aangekomen zegt de aangekomen vraagt de aannemer : Wel heb je hiet niet verstaan ? Kheb dorst...
Waarop de neger zegt : Mja je had niet gezegd of je een blonde of een bruine leffe wilde...

hhahaahah Kebab Iks Bee
Volgens mij is het de script. Net zoals het ook de idee is en niet het idee ;-) .
Ponzi schreef op 24.04.2007 16:59
Volgens mij is het de script. Net zoals het ook de idee is en niet het idee ;-) .

idee1 (het ~, ~ën)
1 gedachte
2 plan

Daar ga je de mist in hoor ;-)

Reageren