Ik vraag me af of het mogelijk is om van een normaal een draadloos netwerk te maken.
Ik heb internet via @home en heb een router hangen die de verbinding verdeeld. Nou krijgen we 2 draadloze laptops hier in huis.
Hoe kan ik die aansluiten of het netwerk? Moet ik een compleet nieuwe router kopen of kan ik daar wat inpluggen zodat ik draadloze dingen aan kan sluiten.
[quote='Thomas schreef op 28.04.2007 16:01']als je PCMCIA kaartjes koopt, GEEN SiteCom. Als je later een linksys (heel goed) of een anders kaartje koopt zal dit niet meer werken, tenzij je je pc opnieuw installeerd. Ik heb er veel mensen naar laten kijke, onder andere 3 computerzaken, iedereen zij, dit los je niet op, Opnieuw instaleren..
Ik heb precies de combinatie die jij hebt; Sitecom kaartje in combinatie met een linksys. Maar ik heb totaal geen last gehad van niet werkende spullen. En linksys is zeker een aanrader, iets duurder maar wel veel mogelijkheden en nog geen problemen mee gehad. De fouten lagen altijd bij Tele2[/quote]
Goed lezen Ik heb een SpeedTouch Router. Had een PCMCIA sitecom kaartje, maar als je die wil vervangen door een ander, bijvoorbeeld Linksys levert dit problemen.