Ik zoek een programma waar ik gemakkelijk 3D tekeningen mee kan maken. Dit is omdat ik een ontwerp wil tekenen voor een casemod dus er hoeft niet te veel poespas aan te zitten. als er kubussen, bollen, piramides, rechthoeken etc in gemaakt kunnen worden is het goed.

Ik doel ook echt op gemakkelijk omdat ik geen zin heb om een geheel pakket als Cinema4D of 3D studio Max te leren.

Dus als jullie iets voor mij hebben zou ik dit op prijs stellen :)

p.s. ik heb zelf al wel gezocht maar ik kon niks gemakkelijks vinden :(
Ik ben nu bezig met sketchup erg makkelijk programma ook veel tutorial video's mijn dank is groots.
Sketchup (google)
Ik zal mijn plan eigenlijk even uitleggen.

Ik en mijn broer gaan een casemod maken van de Battlewalker uit BF2142. De basis wordt hout. De aankleding piepschuim, aluminium en dat soort materialen dus moet ik wel eerst een goed plan hebben hoe ik alles ga maken.

Hij wordt natuurlijk niet zo uitgebreid en ingewikkeld als het orginele model maar wat ik nu al heb. Daar kun je wel uithalen wat het is.
Als ik thuis ben zal ik laten zien wat ik al heb :)
Ben wel benieuwd wat je al hebt ja.

Bij deze de battlewalker Die gaat dienen als modcase. Dit is zonder detail enkel de basis componenten. Er zitten delen van BF2142 en stukken eigen fantasie. De kwaliteit van de export functie in sketchup is helaas niet zo goed.
Dat ziet er vrij goed uit moet ik zeggen.
een gratis gedownload paard mag je niet in de bek kijken;)

GOOGLE RULEZ!

Reageren