Ik zoek een programma waar ik gemakkelijk 3D tekeningen mee kan maken. Dit is omdat ik een ontwerp wil tekenen voor een casemod dus er hoeft niet te veel poespas aan te zitten. als er kubussen, bollen, piramides, rechthoeken etc in gemaakt kunnen worden is het goed.
Ik doel ook echt op gemakkelijk omdat ik geen zin heb om een geheel pakket als Cinema4D of 3D studio Max te leren.
Dus als jullie iets voor mij hebben zou ik dit op prijs stellen :)
p.s. ik heb zelf al wel gezocht maar ik kon niks gemakkelijks vinden :(
letterlijk vertaald een kastaanpassing. Je verandert dus eigenlijk het uiterlijk van je pc. In die ontwerpen moet dus uiteindelijk een werkende pc komen.
Ik zou er geen tft in zetten, dat kan ook haast niet in je ontwerp, tenzij je hem 2 meter hoog maakt. In zou deze gewoon op een bureau zetten en dan misschien nog een aparte kast om je tft heen maken wat ook iets met het onderwerp te maken heeft.
[edit]@manaus, dat kost het af en toe inderdaad, maar daarna heb je wel een heel unieke computer ;) En sommigen vinden het gewoon leuk om te doen. Net als dat jij waarschijnlijk aan andere hobby's geld uitgeeft[/edit]
wtf, dat kost een hoop geld?:P, ik dacht dat hij een game ofzo ging maken:P
Eigenlijk kost het me vrij weinig misschien €15 aan hout, piepschuim en dat soort spul komt hier om de week wel binnen(internet orders) verder verf kost misschien een maar centen. Mijn broer en ik maken hem samen en het wordt wss een Linux server. Hardware heb ik hier nog genoeg liggen om 6 complete PC;s in elkaar te zetten dus komt goed.
En het TFT scherm ik bedoel niet erin bouwen maar gewoon erop zetten eventueel (als de turret er boven niet op komt).
@reinhout, nee, meestal komt er wat verlichting in en watercooling, maar de vorm van de kast blijft meestal hetzelfde. Ik ken overigens ook iemand die zijn computer in een flitspaal heeft gebouwd.
Als je eenmaal een ontwerp hebt moet je dit zelf in elkaar zetten, je kunt niet even een ontwerp naar opsturen en dan maken ze het voor je.