ik heb eeen site www.detaghof.nl ik wil een admin systeem hier voor maken dat ik ipban kan geven en dat ik elke pagina online kan bewerken als ware een online word voor die pagina kan iemand mij hier mee helpen en ik wil een webmail systeem hebben dat mensen ook online het wachtwoord kunnen weizigen van hun email adres en dat je op het admin gedeelte komt met toesteming en met dat email adres login ik weet niet of iemand mij hier mee kan helpen aan de site ik ben geen erg ervaren scripter en mijn scirpt is ook erg slordig maar ik hoopte dat er hier een paar zijn die mij kunnen helpen en met een admin paneel maken
ik ben daar ook naar op zoek
ik heb al iets gezien als http://www.kbpublisher.com/
als je kijkt bij het online voorbeeld zie je wat ik eigenlijk wil, maar ik heb het nog niet werkend gekregen (ligt aan het feit dat mn hoster probs heeft met db's)
lijkt mij veelbelovend
Hier kunnen we je niet "even mee helpen". Je moet dan zelf beginnen en ons laten zien wat je al gemaakt hebt en wat niet werkt. Vervolgens kunnen wij hier oplossingen voor gaan bedenken.
Heb je hier allemaal geen zin in, dan mag je me een mailtje sturen en wil ik het wel voor je maken. Enig pecunia is dan wel vereist.
Voeg verder even wat punten en komma's en hoofdletters toe aan je post ;-)
Ik denk dat gerhard nog weinig php kent (zoals ik) en dat hij op zoek is naar een simpele cms die hem toelaat in te loggen en via die login op een edit-pagina terechtkomt. Ik weet dat google heel veel gratis cms'en aanbied. Gebruik deeltjes uit die aparte systemen en bouw een nieuwe; zo probeer ik wat zicht in php te krijgen.
[offtopic]
Knap knap, een zin van 11 regels, waar nog niet eens een punt in staat.
[/offtopic]
Ik denk dat je beter zelf aan iets begint..
Je moet niet verachten dat we zo een heel systeem voor je gaan maken eh...
?
Onbekende gebruiker
06-05-2007 11:22
Trouwens doe iedereen een groot plezier en zet die beveiliging voor de rechtermuisknop eraf, het is echt super irritant.
Ik kan het bovendien met een druk op de knop uitzetten, maar het blijft irritant voor anderen die hier niet makkelijk toe in staat zijn.
[edit]
Wijze les: Wil jij niet dat je materiaal "gestolen" wordt of dat iemand je broncode ziet; zet het niet online! Het is ALTIJD makkelijk te downloaden want je stuurt het immers naar de gebruiker toe, anders kan deze niet zien wat jou website is.[/edit]