ik heb eeen site www.detaghof.nl ik wil een admin systeem hier voor maken dat ik ipban kan geven en dat ik elke pagina online kan bewerken als ware een online word voor die pagina kan iemand mij hier mee helpen en ik wil een webmail systeem hebben dat mensen ook online het wachtwoord kunnen weizigen van hun email adres en dat je op het admin gedeelte komt met toesteming en met dat email adres login ik weet niet of iemand mij hier mee kan helpen aan de site ik ben geen erg ervaren scripter en mijn scirpt is ook erg slordig maar ik hoopte dat er hier een paar zijn die mij kunnen helpen en met een admin paneel maken
succes wel eens van het spreekwoord dubbeltje icm rang gehoord??
nee.. vertel
Hipska schreef op 06.05.2007 21:17
nee.. vertel

Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
:) kende ik niet
Belgisch zeker? ;)

Maarre mister gerhard wil je even snel je topic aanpassen? Zodat ie leebaar wordt?
[ignore][li][/li][/ignore] is misschien een handige tip voor je!

Verder:
Squirrelmail
FCKeditor
IP ban icm .htacces!
even uit nieuwschierigheid? Waarom zou iemand een subdomein willen? voor 15 euro/jaar heb je je eigen domein+webspace. Voor die prijs heb je misschien 20 minuten programmeer tijd. Als je echt iets op maat wil hebben. Ik denk dat de meeste programmeurs wel rond de 30 euro/uur vragen.

Zoek gewoon een opensource CMSje als je geen geld wil uitgeven of begin er niet aan.
waar kun je php plus database goed van leren als ik vragen als je zon systeem wil mkaen moet je daar echt een curses voor volgen of niet

Reageren