[edit]

Bericht maar aangepast voor de minder bedeelden.
[/edit]

Ik had al kaartjes gekocht, een ander heeft kaartjes gewonnen waardoor ik nu de eer krijg om in een tent te slapen van het BNN programma spuiten en slikken.

Gezien ik, 35 jaar met een kameraad van +40 jaar samen er in moeten slapen en we beiden hetro zijn heeft deze tent nogal een suggestieve indruk.

Ik moest daar flink om lachen, ik voel me nu aardig Gay.

Tent

Ik snap er niks van...
Han schreef op 16.05.2007 20:34
Ik snap er niks van...

Ik ook niet:p
lol, geef dan die kaarten maar aan mij ik weet er wel raad mee ;)
wacht.. ik snap hem :P, maar supergroot is het probleem denk ik niet :P

"werk in uitvoering"
Ik zou gewoon een sticker bestellen met 'PHP, nu even niet!' en die eroverheen plakken, Danny ;-)
@Rik,

256 euro's aan tickets weg geven, even denken....

Ik moet nog even langer denken.... heel lang..

@jan
Jan Koehoorn schreef op 16.05.2007 21:02
Ik zou gewoon een sticker bestellen met 'PHP, nu even niet!' en die eroverheen plakken, Danny ;-)

Als ik zoiets had, dan deed ik het met de grootste plezier want ik zie het helemaal escaleren. Mensen om je heen met allerlei uitlatingen, kom je
op TV bij BNN met spuiten en slikken met de vraag "heb je nog ....."

En dan hoor je van je ouders "Heb het altijd al geweten.."

En probeer het dan nog maar eens te ontkennen.
Of een grote reclamesticker van "PHPhulp", als het dan toch op TV komt. Mooi meegenomen dan. :)
Zelf een tent meenemen, die 's nachts opzetten, en 's morgens de rode tent op "zeer vreemde wijze" laten verdwijnen is ook een optie. :p
Weet je hoe cool die tent is!!

Voor 1 persoon....
Wel vette tent ^^
Misschien dat je die tent kan verkopen ? Zijn vast wel paar gekke die hem willen kopen.

[edit]Of mag je er alleen in slapen?[/edit]
Whaha, geniaal :)

Ik hoorde vandaag iemand die het volgende gezien heeft :
Twee kale 30+ mannen in een roze smart

Als er daar eentje uit stapt gelooft ook niemand 'm als ie zegt dat ie hetro is. Zo'n situatie heb jij straks ook, er is vast niemand meer die dat gezien heeft die gelooft dat jij hetro bent :P

Reageren