[edit]

Bericht maar aangepast voor de minder bedeelden.
[/edit]

Ik had al kaartjes gekocht, een ander heeft kaartjes gewonnen waardoor ik nu de eer krijg om in een tent te slapen van het BNN programma spuiten en slikken.

Gezien ik, 35 jaar met een kameraad van +40 jaar samen er in moeten slapen en we beiden hetro zijn heeft deze tent nogal een suggestieve indruk.

Ik moest daar flink om lachen, ik voel me nu aardig Gay.

Tent

Eerste reactie: Whahahahahahahhaha

Tweede reactie: ken ut skelen! Lijkt mij juist des te meer lol zo'n feestje. Dat in combinatie met bier... Kan je niet een soort diensten nemen. Jij met een willekeurig uitgekozen belangstellende dame/heer naar keuze eerst, dan je vriend, dan jij weer, enz.

Derde reactie: Je kan er natuurlijk altijd nog een tent naast zetten. Je kent vast wel iemand waar je er even eentje van kan lenen. En anders, volgens mij kosten die dingen tegenwoordig nog geen 100 euro bij de Action, Lidl of Makro tegenwoordig... als het zo'n groot probleem is :P

Maar het lijkt me echt geweldig! BNN-tent compleet bedrukt met 1 groot 'misverstand' :P Dit gaat je je hele PHPhulp carrière nog achtervolgen!

Het zijn toch niet neo-nazis die er rondlopen ofzo, die iedere zwarte en homofiel in elkaar slaan...
Wauw gaaf. Alleen ik ben van mening dat die tent ook in het roze moet. 2007 = roze - waarom weet ik niet maar dat vind ik gewoon.

@Jelmer die tenten van de Lidl zijn volgens mij nog wel goedkoper. Maar je hebt wel bagger kwaliteit.
Wat heb je lieverd, kut slapen door je tentje, of kut slapen omdat je denkt dat iedereen je voor homo uitmaakt:D

@ Danny

Dit ga ik m`t me hele familie kijken, en dan zeggen 'Ik ken hem van PHPhulp >.< "
ik ga er denk ik oowk heen.. alleen dan voor 1 dag, eerste dag koomen de beste bands! :P
@Jens

Ja ik zal er proberen aan te denken om iets leuks te doen ermee, ik hou er wel rekening mee dat ik mogelijk kans heb dat een BNN team aanwezig is. Er zou ook sprake zijn van een VIP behandeling.

@Robin

gelukkig is mijn kameraad wat kleiner van stuk en gezien ik toch groter ben schuif ik hem wel aan de kanten, anders slaapt die maar buiten of in de auto :P

@Thijs

Dat is een heel goed plan, ik heb daar nog niet eens over nagedacht. Ik moet nog twee kaartjes slijten gezien ik nu twee teveel heb en daar ga ik toch verlies op krijgen. Dan kan die tent mooi weer ter compensatie dienen.

@Jelmer

Ja ach het komt ook wel goed, potje bier erbij en gewoon lol hebben en ja wie weet joh!, ik ben toch vrijgezel dus wellicht gebeuren er wel hele andere verassingen.

En nee ach ik zie het ook niet als iets rampzaligs ofzo, ik heb een rijke fantasie en dit soort dingen escaleren in mijn gedachten gewoon, veel al zijn dit soort festivals een bijeenkomst van gelijk denkende mensen.

Daar loop je heel weinig kans op problemen.

ij met een willekeurig uitgekozen belangstellende dame/heer naar keuze eerst, dan je vriend, dan jij weer, enz.

Dan heb ik al een planning omtrent de muziek die ik wil zien, dus moet ik ook daar nog rekening mee houden?. Ik denk dat ik daar maar een php script voor schrijf :P

@Webmakerij

Ja dan word het echt een liefde's nest :P

@Thomas

Ja dan is de kans er groot dat je een Phpér ziet die lavenloos is :)

Dan zal mijn tekst bij mij profiel : <?puhapuh op zo'n moment heel anders worden uitgesproken.

@Rick

Dat is natuurlijk waar je van houd, ik ga er voornamelijk heen voor Iron maiden en dan de dochter van bruce, lauren harris. Verder Ozzy osbourne, Motorhead en Black lable society en Korn. De rest is allemaal mooi mee genomen en daar moet een mening nog over groeien.

@allemaal

Het is 16 en 17 juni dat ik daar ben en ik doe mijn verslag nog wel hier en wellicht kunnen we er nog wel om lachen al zal dat mogelijk resulteren dat ik een bijnaam ga krijgen hier.

... al zal dat mogelijk resulteren dat ik een bijnaam ga krijgen hier.
Die plakken we dan wel bij je profiel zonder dat je het aan kan passen ;-)

Reageren