<?
echo '<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">hier moet tekst tussen</font>';
?>
?
Onbekende gebruiker
10-11-2004 22:53
Ik kan het probleem blijkbaar beter op de kinderboerderij voor leggen die snappen het beter namelijk maar goed nog 1 kans...
<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">HIER MOETEN DE VARIABELEN KOMEN. DIE HALEN IETS UIT DATABASE. WAT ER DUS UIT DE DATABASE KOMT MOET IN DIT LETTERTYPE!!</font>
Ik kan het probleem blijkbaar beter op de kinderboerderij voor leggen die snappen het beter namelijk maar goed nog 1 kans...
<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">HIER MOETEN DE VARIABELEN KOMEN. DIE HALEN IETS UIT DATABASE. WAT ER DUS UIT DE DATABASE KOMT MOET IN DIT LETTERTYPE!!</font>
Hopelijk nu duidelijk... (Weet het het is laat)
Meindert
Waarom zou er nu nog iemand moeite doen om je te helpen hé? Daar al over nagedacht?
Hopelijk nu duidelijk... (Weet het het is laat)
Meindert
Laat je het ons weten wat men daar op die kinderboerderij wist te vertellen? ;o)
En nog even dit:
"De oplossing begint bij de intelligentie van de vraagsteller en niet aan 's honds bereidheid het enige juiste antwoord te geven."
Het valt me trouwens op dat na die opmerking over een kinderboerderij men nog bereid is om je te helpen! Toont toch weer aan dat de gebruikers van PHPHulp erg vergevingsgezind zijn. (En daar zouden misschien heeeeeeel wat autochtonen en allochtonen nog een voorbeeld aan kunnen nemen :P)
Als je mensen met respect behandelt en niet kleineert zullen ze jou dan ook niet met respect behandelen denk je? :x
De mensen zijn niet verplicht om je te helpen, het moet een leuke bijkomstigheid blijven.
Je zult zien als je ze ook zo benadert wat ze dan bereid zijn nog te doen :)
maar zal niet verder off-topic raken...