Ik wil in dit stukje code er voor zorgen dat onderstaand lettertype komt. Dus niet met styles komen...

echo "Verander de status van: ".$login_show->gebruikersnaam."
Verander in:<br>
<form action=\"\" method=\"post\" name=\"verander_status\" style=\"display:inline;\">
<input type=\"hidden\" name=\"id\" value=\"".$login_show->id."\">
<input type=\"hidden\" name=\"gebruikersnaam\" value=\"".$login_show->gebruikersnaam."\">
<input name=\"status\" type=\"radio\" value=\"admin\"> admin<br>
<input name=\"status\" type=\"radio\" value=\"lid\"> lid<br>
<input name=\"verander_status\" type=\"submit\" value=\"OK\">
</form>
";

<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">hier moet tekst tussen</font>

Bedankt!!

Meindert
IK snap het niet!!! Of ligt at aan mij??
In die echo, moet onderstaand lettertype toegepast worden...

<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">hier moet tekst tussen</font>

Bedankt,

Meindert
moeilijk probleem ho0r ;)

<?
echo '<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">hier moet tekst tussen</font>';
?>
Ik kan het probleem blijkbaar beter op de kinderboerderij voor leggen die snappen het beter namelijk maar goed nog 1 kans...

<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">HIER MOETEN DE VARIABELEN KOMEN. DIE HALEN IETS UIT DATABASE. WAT ER DUS UIT DE DATABASE KOMT MOET IN DIT LETTERTYPE!!</font>

Hopelijk nu duidelijk... (Weet het het is laat)

Meindert
Waarom word er nu opeens niet meer geantwoord

....
Meindert schreef op 10.11.2004 22:53
Ik kan het probleem blijkbaar beter op de kinderboerderij voor leggen die snappen het beter namelijk maar goed nog 1 kans...

<font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">HIER MOETEN DE VARIABELEN KOMEN. DIE HALEN IETS UIT DATABASE. WAT ER DUS UIT DE DATABASE KOMT MOET IN DIT LETTERTYPE!!</font>

Meindert

Waarom zou er nu nog iemand moeite doen om je te helpen hé? Daar al over nagedacht?

Meindert

Laat je het ons weten wat men daar op die kinderboerderij wist te vertellen? ;o)

En nog even dit:

"De oplossing begint bij de intelligentie van de vraagsteller en niet aan 's honds bereidheid het enige juiste antwoord te geven."

Mvg,

Ro-G
Mwah, ik zal een poging doen:

<?
echo ('hier je HTML met lettertype');
echo wat je echo'en wilt uit je database
echo ('eind van de HTML');
?>

Zo kom je toch een heel eind?

P.s. Ik kom eigenlijk nooit (meer ;-) ) op de kinderboerderij.

Edit: PHP start-end
Je zou ook je form kunnen maken in gewoon html en dan mischien de php erin verwerken?

font color="#000000" size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
<?php print $variabele; ?>
<font>

Het valt me trouwens op dat na die opmerking over een kinderboerderij men nog bereid is om je te helpen! Toont toch weer aan dat de gebruikers van PHPHulp erg vergevingsgezind zijn. (En daar zouden misschien heeeeeeel wat autochtonen en allochtonen nog een voorbeeld aan kunnen nemen :P)

Als je mensen met respect behandelt en niet kleineert zullen ze jou dan ook niet met respect behandelen denk je? :x
De mensen zijn niet verplicht om je te helpen, het moet een leuke bijkomstigheid blijven.
Je zult zien als je ze ook zo benadert wat ze dan bereid zijn nog te doen :)
maar zal niet verder off-topic raken...

Reageren