M'n vraag is zo duidelijk als wat en het antwoord hier is gewoon bagger traag.
T zou maar erg zijn als je je eigen vraag niet begreep... Dan ben je behoorlijk achterlijk... MAAR het wil niet zeggen omdat JIJ zo dom bent, dat wij het ook zijn....
Meindert schreef op 11.11.2004 18:08
Ik heb het antwoord al lang op een andere site gepost.
Hoe dom ben jij? Hier kom je een antwoord vragen en op een ander site post je het?
Klant is koning zeg ik maar, maar hier niet. Verlies je bezoekers.
Klant? Hoe betaal jij ons dan? Er is geen sprake van klant... Enkel van vrijwilligers die je misschien willen helpen...
Naja succes (dat zullen jullie wel nodig hebben :D!!
Google eens naar iets over php? 7/10 komt phphulp.nl als eerste resultaat....
Conclusie:
PHPHulp.nl zal je niet missen.
Byebye en hopelijk tot nooit meer als het aan mij ligt.
M'n vraag is zo duidelijk als wat en het antwoord hier is gewoon bagger traag. Ik heb het antwoord al lang op een andere site gepost.
Klant is koning zeg ik maar, maar hier niet. Verlies je bezoekers.
Naja succes (dat zullen jullie wel nodig hebben :D!!
MEMP
Man, wat ben jij irritant zeg! Zoals Rafael al zegt zullen we je echt niet missen hier! Je vraag was al vet onduidelijk, je codeert onduidelijk en dan verwacht je dat wij hier binnen een minuut een antwoord op gaan posten? Je moet blij zijn dat hier überhaupt nog op wordt gereageerd zeg!
Hoop ook dat Bas je IP bant, zodat we je hier niet meer hoeven te zien!
?
Onbekende gebruiker
11-11-2004 22:48
Doe dat vooral kleine jongetjes... :D!! Er zijn meerdere ip's op de wereld....
Maareh, meindert....heb je iets te compenseren of zo? Hoe oud ben je eigenlijk? Zeker zo'n 13-jarige "scripter" die denkt dat die hacker is en phphulp.nl wel even zal hacken of zo? Die stoere verhaaltjes tegen zijn vriendjes ophangt. Heb je eigenlijk wel vriendjes? Kan me voorstellen van niet namelijk.
Nou, succes met het continu veranderen van je ip adres dan maar he :P