Willem-Jan, een goede systeembeheerder (die er gelukkig weinig zijn) stelt de BIOS zo in, dat je alleen kunt booten van harde schijf. Dat is helaas bij ons het geval. :P
Toen ik er zat nog niet hoor ;) Alleen pass op Bios verder niet. USB boot al geprobeerd?
@Jorik: Wow, waar zit jij... Dat ze uberhaut snappen wat een proxyserver is/kan..
doe ctrl + alt + delete en ga naar het tablat processen ..., bestudeer de processen eens en als je er iets raars ziet tussenstaan dat bv op jou pc thuis niet draait kan je even googlen naar die naam (*.exe). Dan zie je van welk programma het is en als je het programma zelf niet kent moet je maar even verder zoeken op google :), er zal ergens wel een blocker bij staan...
even een tipje als ze woorden filteren is het HEEL simpel te omzeilen niks externe bureau bladen vpns weet ik wat er allemaal voorbij is gekomen
Waarschijnlijk meot je dit aleen wel thuis doen want de meeste systeembeheerders hebben denk ik wel run en command prompt uit staan
Ga naar start, in de rechter kolom klik op run
Typ dan CMD in
dan krijg je de command prompt
Type 'ping www.spele.nl'; in(Kan natuurlijk ook met een andere website)
dan komt er het volgende te staan:
Pinging www.spele.nl [85.255.208.30] with 32 bytes of data:
Reply from 85.255.208.30: etc...
Typ het nummer dat je ziet in je browser en je kan op die website (je kan hem naruurlijk ook kopiƫren vanuit deze post