Enkele dagen geleden heb ik Azureus geinstalleerd ging eerst vlekke loos,, maar toen werd plots internet heel erg traag.
Ik kon de oorzaak niet vinden en dus had ik 'azureus' weer verwijderd.
Dit ging anders altijd heel erg snel omhoog maar dat gaat nu heeeeel erg langzaam.
Ik gebruik ook Lime-Wire die deed het ook vlekke loos maar die kan nu nergens meer verbinding maken.
Dit geld ook voor ftp het duurt nu egt 10 sec voor dat ik op een ftp ben anders duurde het 2 sec. ofzo.
Wat kan het probleem zijn ?!
Alvast Hartelijk bedankt!!
Nu kwam ik er achter dat er nog van die 'bittorrent ' besatndjes op de pc stonden, die heb ik dus net verwijderd en nog wat onodige troep daarvan en nu doet internet het weer gewoon, vat er niks meer van...soms....
Naja bedankt! als internet weer traag gaat doen dan ga ik hier wel weer veder :P
ik heb het ook gehad..
dit is een of andere trojan horse achtige virus.
als je ook belt via de kabel (zoals wij) heb je ook problemen met je telefoon dat je soms helemaal niet te bereiken bent en soms duurt het even voordat de telefoon reageert als je heb opgenomen.
dit virus is om de een of andere vage reden moeilijk te verwijderen en multikabel heeft ons aangeraden de comp opnieuw te installeren.
je verzonden en ontvangen moet ongeveer gelijk zijn.
eigenlijk hoort de verzonden nog lager te zijn maar dat maakt weinig uit.
Internet doet het nu weer gewoon, maar je nu of die virus begint ga ik toch nog even scannen. Wij bellen niet via de kabel, adsl hebben we =), en hebben geen probleem met de telefoon.
Wat je ook eens kan doen is je router een keertje rebooten of uit en aanzetten.
en als dat allemaal niet wilt helpen hem eens een hard-reset geven (moet je wel je adsl gegevens opnieuw invoeren).
Ook moet je eens kijken welke poorten je allemaal open hebt staan, kan zijn dat er iemand loopt te kloten.
ook kan het zijn als je internet traag is dat misschien iemand anders in huis zit te downloaden (hoor regelmatig gevloek bij me broers vandaan)