Beste phphelpers,

Enkele dagen geleden heb ik Azureus geinstalleerd ging eerst vlekke loos,, maar toen werd plots internet heel erg traag.
Ik kon de oorzaak niet vinden en dus had ik 'azureus' weer verwijderd.

Dit heeft allemaal niet mogenhelpen. internet is nu heel erg langzaam.
Hij ontvangt en verzendt bijna niks.
Plaatje:
http://www.leensonline.nl/files/internet_probleem.jpg

Dit ging anders altijd heel erg snel omhoog maar dat gaat nu heeeeel erg langzaam.
Ik gebruik ook Lime-Wire die deed het ook vlekke loos maar die kan nu nergens meer verbinding maken.
Dit geld ook voor ftp het duurt nu egt 10 sec voor dat ik op een ftp ben anders duurde het 2 sec. ofzo.

Wat kan het probleem zijn ?!
Alvast Hartelijk bedankt!!
ik heb echt een heel raar probleem, ik heb een vrij nieuwe laptop met draadloos en gewone internet over de kabel. thuis het ik kabel, en op school draadloos.
maar nu mijn probleem:
ik heb azureus en het werkte goed, maar ik las over een extra poort openen enzo dus ik had wat geprobeerd en het werkte wel aardig. maar de dag erna viel internet er opeens af, op mijn andere computer had ik wel nog steeds internet. ik heb kabels verwisseld maar dat had geen verschil. mijn laptop geeft ook aan verbinding te hebben. maar ik kan niet op sites of downloaden.
dus ik had mijn laptop mee genomen naar school om te kijken of het aan de netwerk kabelkaart lag of aan explorer. op school kon ik wel gewoon op internet en downloaden enzo.
dit is wel echt balen dus misschien kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is of hoe liever hoe ik het kan verhelpen.
lhij heeft het altijd goed gedaan.
Pierre, dit is een heel oud topic. Kun je een nieuw topic maken hiervoor? En ik verwijs je eerder naar tweakers.net enzo.

Reageren