Ik wil mijzelf admin maken op mijn criminals site, ik doe het volgende:
ik ga naar users,doe ik verkennen, dan kom ik in een lijst met al de geregistreerde gebruikers. Daar zoek ik mijn naam en druk ik op wijzigen.
Nou dan komen al die gegevens over mijn account daar te staan. dan voer ik bij level "255" in dat is de code voor admin dacht ik. en dan druk ik op start. dan gaat ie gewoon verder maar slaat de veranderde gegevens helemaal niet op. ( hij slaat ook niet op als ik bijv. email adres verander)
Weet er iemand wat ik nou verkeerd doe?
Groetjes, Bouke
Bedankt alvast voor degenen die mij willen helpen :)
Maar ik heb daar niet super veel ervaring mee. Maar ik wil nu ervaring op doen door zeg maar criminals te runnen en aanpassen je weet wel.
dat is voor mij denk ik de beste manier om php enzo te leren :)
maar to the point.
jah het gaat niet alleen om die code, ik kan helemaal niks in die rijen veranderen... in die rijen. dus bijvoorbeeld ook niet bij clans. druk ik wel gewoon op het goeie icoontje :P ik druk op het potloodje wijzigen.
dat heb ik vaker gehoord :P
hmja
maar weet iemand hoe dat kan dat ik niks kan veranderen. kan dat niet ergens in een script staan dat ik dat niet mag doen ??
ik heb deze regel trouwens in mijn edit.php staan:
mysql_query("UPDATE `[users]` SET `online`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'");
Ik zal wat duidelijk proberen te zijn.
Ik heb trouwens wel zeg maar al die tabellen geimporteerd....
maakt dat wat uit of niet, dat hij gewoon de gegevens van het geimporteerde bestand aanhoud????
ik snap er echt niks van. Het kan toch niet anders zijn dat het in het script tabel script staat wat ik naar batabase heb geupload. of dat ik iets moet veranderen in database ??