Ik wil mijzelf admin maken op mijn criminals site, ik doe het volgende:
ik ga naar users,doe ik verkennen, dan kom ik in een lijst met al de geregistreerde gebruikers. Daar zoek ik mijn naam en druk ik op wijzigen.
Nou dan komen al die gegevens over mijn account daar te staan. dan voer ik bij level "255" in dat is de code voor admin dacht ik. en dan druk ik op start. dan gaat ie gewoon verder maar slaat de veranderde gegevens helemaal niet op. ( hij slaat ook niet op als ik bijv. email adres verander)
Weet er iemand wat ik nou verkeerd doe?
Groetjes, Bouke
Bedankt alvast voor degenen die mij willen helpen :)
Hm Ik snap wat je bedoeld ..
maar welke code moet ik dan aan jullie laten zien?
ik heb zeg maar een txt bestand geupload op mijn database. daar stonden alle tabellen in enzo. moet ik die eff laten zien ??
Maar ik heb daar niet super veel ervaring mee. Maar ik wil nu ervaring op doen door zeg maar criminals te runnen en aanpassen je weet wel.
dat is voor mij denk ik de beste manier om php enzo te leren :)
maar to the point.
jah het gaat niet alleen om die code, ik kan helemaal niks in die rijen veranderen... in die rijen. dus bijvoorbeeld ook niet bij clans. druk ik wel gewoon op het goeie icoontje :P ik druk op het potloodje wijzigen.
trouwens top dat er zo snel reacties op zijn :D:D
gr. bouke
hehe, ik wil je er best bij helpen
en heb laatst een order binnengekregen voor zo`n online spel en als ik die aanneem kan je daar eventueel bij helpen en zo ervaring opdoen :)
een vriend heeft mij net proberen te helpen trouwens als hij hetzelfde doet als mij dus users-verkennen-account opzoeken-potloodje-level waarde veranderen-dan scrollt hij naar benede en ziet daar een knopje opstlaan.
ik heb een meerkeuze vakje daar staat in, voeg nieuwe rij toe en opslaan.
en daarnaast een knopje start
gr. bouke
als ik trouwens iets veranderd heb en ik klik op start dan komt er een error "geen verandering"
Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen.
Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.