Hallo,
Ik wil voor school graag een soort website maken als youtube. Dit betreft mijn PWS dus het is een zeer belangrijk onderdeel; ik hoop dan ook echt dat iedereen die dit leest goed zijn best doet om mij proberen te helpen.
Ik ben dus op zoek naar een script dat lijkt op die van soundclick.com maar qua look en werking alles weg heeft van youtube. Een soort youtube site dus maar dan met muziek ipv video's en uitgebreidere profielpagina's. Nu heb ik al op ebay gekeken voor een youtube script enzovoort, maar dan heb ik alleen nog een script om video's up te loaden.
Mijn vraag is dus aan jullie, doe ik er verstandig aan zo'n script te kopen/ heeft iemand hier ervaring mee, en is zoiets makkelijk om te bouwen tot muzieksite? Al is het alleen maar dat de upload extensie veranderd word van avi etc. naar mp3,wav,wma.
Of heeft iemand toevallig nog zo'n script voor mij liggen of dat je weet waar ik zoiets kan vinden. Het budget is dan alleen niet groot, het maximum is toch echt 100 euro, tenzij er iemand te vinden is die in het project wilt investeren. Hiervoor krijgt diegene dan ook een aandeel in de winstdeling van het bedrijf. Maar dit is allemaal te bespreken.
Het beste voorbeeld wat ik zo snel even kan vinden van mijn idee is;
www.projectopus.com
alleen ziet dat er heeeeel anders uit als
youtube.com
en dat is toch eigenlijk wat ik dus eigenlijk wil, een makkelijke snelle site.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
ook als je maar een klein idee hebt, misschien is het wel heel waardevol voor mij.
Groetjes en alvast bedankt, Bas
PS. ik zat zelf te denken of het misschien mogelijk is een ledenscript icm een upload systeem te gebruiken en dan het script verder uitbreiden. Maar er is niet erg veel tijd, dus het liefste gewoon iets kant en klaars.
2.577 views