Hallo mijn site is ongeveer 1,5 uur geleden gehackt. Ik wilde naar mijn site gaan en opeens stond er dit: (http://eric.byethost8.com). wat moet ik nu doen??

[edit]
Topic gaat niet specifiek over php, daardoor verplaatst naar de koffiehoek.

moderator: Danny Roelofs
[/edit]
eric schreef op 15.06.2007 23:49
is het dan verbeterd dat ik mijn config.php voortaan bijvoorbeeld verander in configlalajekomtertochnietachter.php ??:P

Verander je config.php naar .config.php, met die punt ervoor zorg je ervoor dat het bestand alleen opvraagbaar is door de server zelf.
Verander je config.php naar .config.php, met die punt ervoor zorg je ervoor dat het bestand alleen opvraagbaar is door de server zelf.
Is dat zo? Volgens mij verbergt de punt het bestand, maar als je de naam weet kan je het nog steeds opvragen. Net zoals verborgen bestanden in Windows.
ik zal het met die '.' eenz uitproberen en wat betreft de hoster is het byethost.com
Kasper schreef op 25.06.2007 11:42
Is dat zo? Volgens mij verbergt de punt het bestand, maar als je de naam weet kan je het nog steeds opvragen. Net zoals verborgen bestanden in Windows.

Probeer maar eens. En je zou oko nog eens een .htaccess bestandje kunnne toevoegen aan je map met Deny All.
een acces denied pagina zit er al op;) en met die punt werkt het systeem goed, maar wel iets langzamer

Reageren