Voortaan kan je mij bereiken op
[email protected] , ja, ik ben undercover agent, om wes te elimineren :P
Link gekopieerd
Op de mensen die vragen of ik een 'typefout' heb gemaakt of een typefout; lees het artikel, daar staat het (A).
Het "PHP-exert" heb ik niet zelf bedacht.
Ik heb niet met Microsoft gecommuniceerd eerst. Alleen Webwereld heeft wel eerst Microsoft de tijd gegeven.
Ik verwacht dat meer nieuwszenders het gaan overnemen en wellicht ook internationaal. Bedankt voor alle respect enzo ;-)
Link gekopieerd
@Iedereen
Toch zou ik oppassen met het misbruiken van dit lek. Net als CIA.gov, dat is niet slim. Dat is namelijk wettelijk gezien Identity Theft (identiteit stelen) en dat is niet legaal.
Link gekopieerd
PHPerik schreef op 18.06.2007 14:56
@Iedereen
Toch zou ik oppassen met het misbruiken van dit lek. Net als CIA.gov, dat is niet slim. Dat is namelijk wettelijk gezien Identity Theft (identiteit stelen) en dat is niet legaal.Ok, ik heb m'Live ID alweer verwijderd ;-)
Link gekopieerd
De nieuwe Jan is herrezen... Yeah! Nou erik je weet dat als je er nog eens geld aanverdient dit met mij deelt.
Ej erik RESPECT MAN ECHT RESPECT. Achja beetje creatief omgaan met een foutje die je maakt is goed gedaan. Voor de rest... achja.
Je bent wel een beetje te erg aan zuigen naar aandacht. Egorik moet gestreeld worden. Maar daarvoor ben je op het goede adres toch (ar)jan?
Mazzel.
Keep ya feet on the groun' y'all.
Link gekopieerd
iemand voegte me al toe ja.. met zo een rare email adress: @is.god :p
Link gekopieerd
Blijft leuk om nog meer windows fouten te zien ;)
Link gekopieerd
Mooi gevonden PHPerik maar het is echt een stomme fout van de coders.
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat ze die bug eruit gaan halen.
Link gekopieerd