Goed gedaan! Hoe ben je erachter gekomen? Natuurlijk moest het eerst fout gaan en daarna ging onderzoeken wat er fout ging? En of je daarmee ook meer kan?
@Han: Lees bericht
@Erik: Lekker :-P
Btw: DIS!!
"Als ik zo'n cruciale fout zou maken in de websites die ik bouw zou ik terstond al mijn klanten kwijt zijn. Het lijkt erop dat de verantwoordelijke programmeurs bij Microsoft hebben zitten slapen tijdens het ontwikkelen."
idd, die uitspraak is redelijk grof, maar het is tegen microsoft dus het maakt me geen zak uit :-)
Je zou toch denken dat er iets meer geld/tijd in gestoken werd als je nadenkt welke inkomsten er allemaal van komen! (al die reclame, en natuurlijk de superhoge licentiekosten voor een buggy OS)
Leuk gevonden, maar ik ben het niet geheel eens met de stelling dat het een fout van de programmeurs is. Dit soort procedures worden bij websites van deze schaal verzonnen door informatie analisten. De programmeurs hadden wellicht kunnen opmerken dat er een procedure fout zou zijn. Als de procudure goed gedocumenteerd was en er goed getest zou zijn door het test team (wat normaliter ook bestaat bij dit soort websites) had de fout zeker aan het licht moeten komen. Ach ja, het is microsoft hè.
@Vincent... Dat snap ik ook wel ;) Door typfout. Maar dan daarna? Je hebt het niet in 1x gelijk door wat er mis gaat. En wat doe je dan? Nog ene keer hetzelfde doen? Dat bedoelde ik duidelijk te maken. Mijn vraag dus: Hoe kwam je erachter dat het een fout was. Je verwacht het namelijk niet.