nieuwsysteem
CMS
kalender
dan de gewone basis dingen
een forum (op lange termijn, eerst wil ik gwn met phBB2 werken en dan binnen 6 maand ofzow een eigen gescript forum online gooien )
Inderdaad als ik dat topic leest heb ik geen flauw idee wat voor site het word.
Het is misschien beter om iets specifiekers te nemen.
En er zijn prima gratis cms-systemen beschikbaar voor community's. Dus waarom alles zelf bouwen? Het maakt het alleen lastiger, alles moet namelijk samenwerken met het ledensysteem en dergelijke.
Ik raad je aan om eens naar php-fusion te kijken.
Als je voorbeeld geef ik mijn website, die heb ik gebouwd op dat cms-systeem. http://www.dutchgimpers.nl
Je bespaart dan honderden uren werk ;-) Alles wat je wilt zit hier al standaart in. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is een template maken en de website inrichten.
Ik wil je best helpen hiermee voor gratis hosting + een gratis .nl domeinnaam voor een aantal jaar.(9 euro per jaar).
Ik ben trouwens ook niet echt onder de indruk van de crew van je project.
Als ik zou op je forum kijkt zijn het allemaal 11,13 en 14 jarigen.
je zult waarschijnlijk toch wat professionelere mensen moeten hebben om echt voet aan de grond te krijgen.
En eerst een duidelijk plan schrijven wat er allemaal op je site komt en hoe het in elkaar gaat zitten kan ook helemaal geen kwaad. Kijk rond op internet wat het goed doet en waar vraag naar is en maak geen site met allemaal losse rommel.