Hallo,

Ik zoek nog z'n 2-tal scripters dit is voor mijn project. ( http://www.bnc-sof2.com/project/viewtopic.php?t=1 ) De vergoeding is webruimte op een reseller met alles erop en eraan . Als je geinteresseerd bent voeg dan [email protected] toe.

Het werk:

nieuwsysteem
CMS
kalender
dan de gewone basis dingen
een forum (op lange termijn, eerst wil ik gwn met phBB2 werken en dan binnen 6 maand ofzow een eigen gescript forum online gooien )
Als het betaald zou zijn, zou ik er nog over nadenken, maar mijn tijd is te kostbaar om hier onbetaald aan te gaan werken.

Hosting heeft iedereen hier al, ik heb een eigen dedicated server + nog een tiental losse hostingpakketten bij een andere hostingprovider, dus ik heb hier geen behoefte aan.
Daarnaast heb ik liever geen hosting van een tiener die nog op school zit.
Waarom zou iemand webruimte willen op een subdomein, voor €20/jaar kan je die zo krijgen en je hoeft er geen moeite voor te doen.
Webspace weggeven in de vorm van vergoeding is niet echt een goede vergoeding. Een leek zou misschien toe kunnen happen, maar dat is niet echt efficiënt. Ik zou zeggen, bedenk een andere vergoeding.
Om even op te antwoorden of we iets specifiek gaan doen. Kijk dit is net het doel van het project om de bezoekers zoveel mogelijk dingen aan te bieden .

Fun
Games
Website
Showbizz
Gratis blog
-...

De bedoeling is dat we 1 groot forum hebben met wat hier boven staat. Ook een apart forum voor elk deel en dan opgedeeld in verschillende delen. Eens je geregistreerd bent kan je op elk forum posten. De eigen CMS is niet voor eigen gebruik maar is voor de gratis de blogjes te geven. Ook wil ik even vertellen dat onze gratis blogjes gesponsord zijn.
En over de vergoeding weet ik, is maar magertjes. Maar ons project heeft ook de bedoeling om mensen gratis dingen aan te bieden, en samen de medewerkers 1 groot werk verrichten. Ikzelf ben ook aan het mee scripten aan de site. Ik heb eveneens een professionele designer gratis kunnen strikken via school. Ik kan je ook verzekeren dat die reseller ook niet gratis is. Ik ben niet de persoon die zo licht mogelijk neemt... Als je verder nog vragen hebt stel ze dan maar gerust.
Je kan dit misschien vergelijken met z'n projecten als phpBB2. Een grote groep werkt aan 1 groot geheel.

Reageren