Laatste tijd ging ik op zoek naar een goeie webhosting pakket.
En wat me heel erg op viel was dat er grote verschillen zitten.
De verschil is dit: http://www.vdx.nl/producten/webhosting Eerste op ispgids of kijk naar andere op ispgidds
met http://www.servage.net/ of hostgator of dot5hosting gevonden op google
Er is een groot verschil en ik vroeg me af wrm.
Ik weet niet wat jij duur vindt maar zelf heb ik 2 sites bij sohosted, en vindt het prijzen niet echt duur. Hun service is goed en heb zelf nog geen last van downtime gehad.
Het is ook maar wat je wilt.

(Edit: Iemand was me voor :P)
Niet dat ik het duur vind. Het ziet er gewoon raar uit. Er zijn Amerikaanse bedrijven die bieden dingen aan voor 6 dollar. En als je naar ispgids kijkt en eentje eruit kiest zie je dat de meeste ervoor 70 a 60 euro vragen.
Dan denk ik gelijk er is iets mis.
Maar nu heb ik al een goeie gevonden dank zij Jonathan. ;)
Robert schreef op 24.06.2007 22:12
Ik weet niet wat jij duur vindt maar zelf heb ik 2 sites bij sohosted, en vindt het prijzen niet echt duur. Hun service is goed en heb zelf nog geen last van downtime gehad.

Goede service he ;) :P Maar ik ben van plan om toch over te stappen naar een andere, maar voorlopig nog niet.

EDIT: Jeej.... 1000ste post....
www.antagonist.nl ZEEER goede host :) 60 gb traffic in de maand 3 gb ruimte voor nog een 25 euro in het jaar :D ja HET JAAR! Zeer hoge uptime, als er een onderhoud aan de server komt wordt kun je dat altijd van te voren lezen op hun site, je moet dit niet zien als spam, maar als een tevreden klant ;) heb er zelf 3 site draaien
GaMer13 schreef op 24.06.2007 22:25
[quote='Robert schreef op 24.06.2007 22:12']Ik weet niet wat jij duur vindt maar zelf heb ik 2 sites bij sohosted, en vindt het prijzen niet echt duur. Hun service is goed en heb zelf nog geen last van downtime gehad.

Goede service he ;) :P Maar ik ben van plan om toch over te stappen naar een andere, maar voorlopig nog niet.
[/quote]

Ja alleen jammer dat ze niet ook andere databases willen ondersteunen, maar voor de rest helemaal toppie...

EDIT: Jeej.... 1000ste post....

Gefeliciteerd

Reageren