Ik heb IPB van KPN, met een experia box.

Als ik alle poorten die nodig zijn voor een MTA SA server open zet kom ik er via mijn extern ip nog niet in. En andere mensen ook niet.

Hoe komt dit?

Vrienden van mij kunne het wel (hebben geen IPB..)
In die experia box kan je volgens mij jou als exposed host instellen, probeer dat eens ;)
Voor als 't mis gaat: Maak ff back-up (administratie->back-up). Als het misgaat reset 'm en upload back-up bestand.
Lol, ik probeerde even of die server wel werkt, maar als ik die opstart, dan komt dat vensterke ff in beeld, maar dan is hij ook weer meteen verdwenen:S

Weet er iemand een goeie game server host die mss wel wil sponsoren?
@Tommy
voor niets gaat de zon op...waarom niet gewoon betalen als je iets wilt hebben?
Een bedrijf gaat echt geen probeersel sponseren hoor:)
Dennis de Vries schreef op 29.06.2007 14:41
Je kan beter SAMP spelen :P
Ja! :P
Maar even ontopic, gta-host.com? Ik vrees alleen dat ze je niet willen sponsoren.
Waarom zou ik niet vragen of ze willen sponsoren? Ik maak dan een simpele server pagina op me site (gaat ook over GTA). Daar op zet ik groot reclame, in de naam van de server zet ik reclame, op de server maak ik reclame..

Genoeg voor hun dusxD
Het is te proberen...
Tommy schreef op 29.06.2007 14:44
Lol, ik probeerde even of die server wel werkt, maar als ik die opstart, dan komt dat vensterke ff in beeld, maar dan is hij ook weer meteen verdwenen:S

Weet er iemand een goeie game server host die mss wel wil sponsoren?

Probeer Beatradio .. die heefd toen voor mij ook een server voor CS gesponserd (-_- Betaalt -_-) :)

google>Beatradio

Reageren