Ik heb IPB van KPN, met een experia box.

Als ik alle poorten die nodig zijn voor een MTA SA server open zet kom ik er via mijn extern ip nog niet in. En andere mensen ook niet.

Hoe komt dit?

Vrienden van mij kunne het wel (hebben geen IPB..)
Waarom zou ik niet vragen of ze willen sponsoren? Ik maak dan een simpele server pagina op me site (gaat ook over GTA). Daar op zet ik groot reclame, in de naam van de server zet ik reclame, op de server maak ik reclame..

Genoeg voor hun dusxD

je kan het vragen...maar het antwoordt is nee. Ze hebben niks aan het feit dat jij reclame voor ze maakt als het een probeersel is en er niet veel mensen verwacht worden
RockstarGaming.nl wordt geen probeerselletje. Als we een heel netwerk opzetten over Rockstar games en zij krijgen wat advertenties enz. dan is het wel de moeite waard denk ik hoor.
Tommy schreef op 29.06.2007 15:33
Dat is een radio ofzo:S

jap is een web radio van een 2 jarig bestaan en de eigenaar zal het misschien wel doen tegen een reclame in de server of in de server naam :)
http://gtagangsters.nl/, eerste nieuwsbericht, ik heb de trailer al uitgepluisd..

En GTA IV MP, dat zal ws niet in de PC versie zitten, dat vind R* te veel werk..

Reageren