Beste phpers,
Ik wil jullie op de hoogte brengen van een opensource project genaamd isp-control: http://www.isp-control.net .
Dit is een fork van het bestaande VHCS control panel. Ze zijn opzoek naar programmers die willen helpen. RC2 is al uit, en ze verwachten over een paar de eerste stable. Deze zal komen met een upgrade script voor vhcs.

Ik maak zelf nu enige tijd gebruik van dit control panel, en ik kan je zeggen dat het super werkt. En het dev team is ook heel erg actief. Elke dag worden er tientallen bugs gefixd. Alleen is het team nu nog vrij klein, er staan heel veel nieuwe features op de planning. En hiervoor hebben ze echt een groter team nodig. Daarom vraag ik aan jullie, neem eens een kijkje op het forum. Test het product eens uit, en help de community.

/ZaP

Ik vindt zelf DA ook heel goed werken, maar ik ben nu bezig met een project om gratis webhosting op te zetten. Daarvoor wil de kosten natuurlijk zo laag mogelijk houden, vandaar een opensource panel. Ik vondt vhcs al heelmooi werken, en toen kwam ik deze fork tegen. Deze is nog beter, en de stable komt over een paar weken uit. Op het forum zijn ze heel actief en open, als jij bijv een funtie hebt die jou heel handig lijkt kan j vragen of ze hem erin stoppen. Awstats zit er nu bijna al helemaal in, en er is support voor php4 of php5. Het ziet er niet aleen mooi uit, het erkt ook nog lekker. Ik ben nu ook bezig om een autokatisch register script te maken voor mijn gebruikers, dit kan vrij gemakkelijk met dit panel.

Maar zoals ik al in een post hierbove vermelde, zijn ze op zoek naar meer programmeurs. Ik weet zeker dat een heleboel phpers die hier komen dit kunnen, maar de vraag is of ze er tijd willen steken. Dit project heeft zeker toekomst, het dev team is leverd goede support en steekt er veel tijd in.
Daarom nog een oproep, spreekt dit project jou aan, steun het dan! Dit kan testen in houden, of programeren.
Wil je een gratis controlpanel? Ik ben zelf erg te spreken over zPanel...

Reageren