Ik heb op één of andere manier een virus op mijn pc. Als ik Vista opstart dan sluit hij na 5 seconde ongeveer automatisch weer af. Ik zit nu in veilige modus. Daar heb ik virus scanner laten lopen, AVG en NOD32, AVG had 12(!) virussen, NOD32 had er 1. Ik heb op anti-spyware en ad-aware laten lopen. Niets werkt.

Als ik virus scanner in XP laat lopen dan doet hij nog niets.

In veilige modus kan ik geen systeemherstel doen..

Wat zou ik allemaal kunnen doen, behalve formatteren?

BVD, Tommy
Vista is gewoon zwaar *****.

Probeer eens op te starten in de laatst werkende configuratie.

Ik zal gewoon formatteren.

Maar vraag je eens af hoe je komt aan 12 virussen.
Ik heb geen zin om te formatteren, en vista is niet zo **** als dat jij denkt. Heb je het al geprobeerd?

Maar als ik formatteer, dan wordt m'n pc toch ook sneller? (dat zou wel mogen)..

EDIT: ik formatteer maar gewoon, hoe kan ik dat het beste aanpakken? Vanuit XP? Want die staat op D:\..
als je formateerd dan heb je toch gewoon terug een standaard-installatie, dus wordt je pc ook sneller...
Ja wij hebben hier 1 vaste Vista PC staan.
Daarnaast heb ik nog 5 andere Vista PC's onder beheer staan.
Ik weet dus echt wel wat Vista is.
Post op dit forum een HijackThis log van je pc. Ze kunnen je daar erg goed verder helpen met zulk soort problemen. Formatteren is echt het laatste wat je moet doen.

[edit]Typo[/edit]
K.. Ik vind Vista dus heel fijn! Maar iedereen heeft z'n eigen mening!

EDIT: Te laat, maar als me pc er sneller van wordt dan doe ik het!
Tommy schreef op 03.07.2007 10:37

EDIT: Te laat, maar als me pc er sneller van wordt dan doe ik het!

Even voor de duidelijkheid: Als je je hardeschijf terug vol zet met bagger zal je pc terug traag worden..
Krijg je voordat je pc opnieuw opstart een foutmelding?
--> Start --> Run --> shutdown -a

Anders zal het makkelijk een hardwarematige fout kunnen zijn..
Probeer is een scan van hitmanpro. Klik Die heeft bij mij al veel van dat soort problemen opgelost.

Reageren