heey,

ik heb een ibm thinkpad t20. Deze gebruik ik voor mijzelf, maar ook voor op school. Maar ik heb nu een probleem!

M`n scherm (ingebouwd, natuurlijk) doet niks. Naja, hij doet het wel, als ik heel goed kijk. Ik zie zeg maar wel alles, maar dan zonder verlichting zeg maar, alsof het plasmaspul dat erinzit wel werkt, maar het lampje stuk is:S

het probleem is nu dat ik de laptop voor school nodig heb, omdat ik alles moet typen omdat mijn handschrift onleesbaar is. Ik heb de laptop ècht hard nodig, maar geen geld voor een nieuwe. Ik heb al lopen rotzooien met het contract en schakelingen tussen intern beeld of externe monitor, maar het scherm intern doet niet wat ik wil...

wat zou het kunnen zijn?:O externe monitor werkt wel

(sorry als ik wat paniekerig overkom, maar ik ben eigenlijk wel paniekerig)
Mooi zo, alles is weer opgelost.
op het probleem van mij na dan..

@ degene die zij dat IBM niet aan te raden is. ik ben het hier 100% NIET mee eens. Ik heb jaren veel plezier van IBM gemaakt, ooit ging m`n DVD spelertje stuk, ik nam contact op, en binnen 1 week had ik voor niks een nieuwe binnen, dus de service is ook goed.

Oke, ik ben het er mee eens, alles gaat kapot, en aangezien m`n laptop meer aanstaat dan gemiddeld op een kantoor, is het nog enigsinds verklaarbaar, zeker omdat hij al uit 2001 stamt...

Ik ga denk ik maar opzoek naar een nieuwer notebook, misschien heeft m`n vader op z`n werk nog een oude liggen, aangezien net alle notebooks daar zijn vervangen..
Thomas zeik niet. Aanraden is een mening, geen feit, dus ga daar niet moeilijk over doen. IBM is niet voor niks de top in de zakelijke markt, dus het is heus niet verkeerd, alleen ervaren sommige mensen dat, ga daar niet moeilijk om doen.
@ luke :P wie zeikt hier? ik zeg, IK ben het hier 100% niet mee eens, een MENING ;)

(vind je wel aardig hoor ;) dus niks persoonlijks)

[edit] typefout [/edit]

Reageren