Hallo een goede auvond iedereen .

Ik ben bezig met een vrij groot project ( voor me zelf ) . Het gaat over een website met skateboarden nu heb ik nog een vraag wat ik hier nog kan bijvoegen : http://www.jorenweb.winar.nl/virtualskating/skateboarding.php heb al 2 dingen die ik aan het uitwerken ben maar 2 links is nog al leeg vind ik dus wil ik nog wat dingen bij voegen maar ik weet niet goed wat .

Hebben jullie soms nog ideeën of tips ? ik hoor het graag !

groeten,
joren
Ik vind je layout mooi, je tekst is wat minder daar zou je nog wat meer aandacht aan kunnen besteden.

"Ik de webmaster ben zelf een skater en op een dag verveelde ik mij dood en ben ik begonnen met wat te denken en zo ben ik op dit idee gekomen. Een ontmoetingsplaats voor skaters op het internet te maken."
Deze ook! dacht al dat ie me bekend voor kwam.
Het fotoalbum komt inderdaad van hier !

@ rik : de tekst op de home page was het gene dat even in me opschoot op die moment , deze word nog helemaal aangepast.

Maar nu mijn eigelijke vraag . Op de pagina skateboarden staat dit : skate spots en evenementen . Mijn vraag is of jullie nog enkele zaken weten die ik daar kan plaatsen , want 2 links op zo'n grote pagina vind ik nog al ( hoe zal ik het zeggen ) "leeg" "on professioneel" ( ja weet ik veel :) ).

Al vast bedankt voor jullie reacties

@arjan kapitijn

niet moeilijk hé , het is je eigen fotoalbum ! bedankt trouwens want het is een zeer goed fotoboek !!
Vind layout ook zeker mooi, menu misschien iets donker, maar verder zeker mooi! Niet teveel van 1 kleur, Koppen andere kleur dan rest van tekst, erg netjes!

En die 2 links is idd erg weinig... Wat komt er bij about.php? Want lijkt me misschien daar wel bij passen. Verder is mijn kennis van skateboarden te klein om er een zinnig verhaal bij te verzinnen :) Maar vertel bijvoorbeeld iets over de sites (van de links).
Best leuke site.
Even kleine opmerking: zorg voor wat meer consistentie.
In het menu staat 'Filmpjes', op de pagina zelf 'filmpjes', in het menu staat 'Skateboarden', op de pagian zelf 'Skateboarding'. Zou die termen dus gelijkhouden in het menu en op de vervolgpagina. Van 'contact' in het menu zou ik 'Contact' maken. Let dus op hoofdletter gebruik. 'Filmpjes' staat wat suf, 'Video's' staat bijv. al een stuk serieuzer.
About pagina kan niet worden gevonden.
En gooi nog even een bijpassende style of links in je berichten. ;)
Verder ziet ie er vermakelijk uit. Simpel, strak en daar hou ik wel van.
afbeeldingen zou leuk zijn, in de header ed...
@wilejan zuiderveld

Ten eerste erg bedankt . Naar het menu zal ik eens kijken of ik het misschien toch wat lichter kan maken . Zou je misschien even een screenshot willen geven van hoe jij mijn menu ziet ( bedankt ) . Naar de koppen zal ik zeker eens kijken of er geen beter kleurtje bij past.

Op de about pagina kan komt een tekst waar we ons nog eens wat duidelijker voorstellen dan ( binnenkort ) op de home pagina.

Je zei dat ik misschien iets over de site's van de links kan vertellen . Heb je het nu over de pagina " links " in het menu of op de pagina " Skateboarden " ?

@Vincent

Wat is consistentie ?

Over mijn hoofdletter gebruik , ik zal dit allemaal even wijzigen ( had er zelf niet opgeled ) "Filmpjes" zal ik veranderen naar "Video's"

En wat bedoel je met gooi nog een bij passende style of links in je berichten ?

@bart van der veen

Heb ik ook nog aan zitten denken maar ik ga het zo laten , maar ben wel van plan elke maand waar je nu 2x plan b ziet staan , daar een andere afbeelding te plaatsen .

Bedankt voor jullie reacties ik sta weeral een stuk verder !

Joren
Kleine opmerkingen:

De blauwe kop in het nieuws-gedeelte lijnt niet mooi uit met de stippellijntjes (de hele kop een paar pixels naar beneden, of het lijntje wat pixels omhoog); de velden bij 'contact' hebben niet allemaal dezelfde corpsgrootte (grootte van de letters).

Verder kan dit een hele mooie site zijn, mits hij goed gevuld is.

En ik zou op de homepage een mooie afbeelding neerzetten, of een outline van een skater in de header oid.
Kan je soms een screenshot sturen want bij mij is het allemaal mooi in orde hoor !

ik kijk nog even naar een afbeelding

Reageren