Hallo een goede auvond iedereen .

Ik ben bezig met een vrij groot project ( voor me zelf ) . Het gaat over een website met skateboarden nu heb ik nog een vraag wat ik hier nog kan bijvoegen : http://www.jorenweb.winar.nl/virtualskating/skateboarding.php heb al 2 dingen die ik aan het uitwerken ben maar 2 links is nog al leeg vind ik dus wil ik nog wat dingen bij voegen maar ik weet niet goed wat .

Hebben jullie soms nog ideeën of tips ? ik hoor het graag !

groeten,
joren
De layout komt mij erg bekend voor, van "LoveCMS"

[edit] Niet de 1.6 versie, maar de 1.5 versie =)

Ook omdat je zegt, dat je nog niet zo veel ervaring heb met php enzo =)[/edit]
Het is geen cms hoor !
Aan het forum werk ik nog ! eigelijk zoek ik er nog ééntje omdat ik zelf niet veel van php afweet , weet iemand er soms eentje ?
@joren, ik snap dat je er liever een zoekt, maar wat dacht je ervan om het zelf te maken?
joren schreef op 09.07.2007 11:08
Kan je soms een screenshot sturen want bij mij is het allemaal mooi in orde hoor !

ik kijk nog even naar een afbeelding

Bijv. bij 'Nieuws', de kop 'Skateboarders brutaal gearresteerd Geplaatst op 29 juni 2007 om 22:15'.

Als je kijkt is de afstand van het eerste stippellijntje tot aan de kop kleiner dan de afstand tussen de kop en het tweede stippellijntje.

Dit staat gewoon rommelig, en is makkelijk aan te passen.
@thomas

mijn kennis van php is gewoonweg nog niet goed genoeg . Ik kan wel wat scripts aan passen naar mijn wensen maar zelf eentje maken ben ik echt nog niet voor instaat !

@winkie

ik zal even kijken
ik had zoiets ingedachte:

om niet al teveel af te wijken van wat je al had...
layout is zeer mooi, alleen jammer dat het een gedownlaode template is
Arjan Kapteijn schreef op 08.07.2007 22:30
Mooi fotoalbum.

Nee ik vind um echt kut :S

;-)

Reageren