Hallo,

Hier thuis heeft een familielid een probleem met haar Outlook Express profiel. Het gaat om Outlook Express 6.
Op het moment dat ze een e-mail verstuurd, krijgt ze dat venster van verzenden en ontvangen, en na het versturen floept 'ie naar het tabblad fouten (of zo). Dat betekent dat er iets mis is gegaan, maar in het tabblad zelf staan geen fouten!
De e-mail is op dat moment wel verzonden, maar staat nog in postvak uit, waardoor hij elke minuut opnieuw verzendt.

Hoe zorg ik dat de verzonden e-mails toch daadwerkelijk naar verzonden items worden gesmeten?

Oh ja, het rare is, soms doet 'ie het wel goed, en soms niet.
Ik heb al contact gehad met een kennis, die had een forum gevonden waar de oplossing stond, maar die oplossing klopte niet, want ze verwezen naar een niet bestaand tabblad in de opties van Outlook Express.

Mvg,
Jonathan
@jona

- ot -
ik waardeer je attitude niet.

- ontopic -
hij floept naar fouten? er bestaat geen tabblad fouten. als er een foutmelding komt in outlook express staat er vrij duidelijk wat er precies fout gaat. Paste dat even hier, kan ik je verder helpen
Al geprobeerd om even de aacount opnieuw in te stellen, en even goed kijken of de smtp klopt.

Ik hoop dat je deze reactie wel waardeert, want ik zie dit zelf niet als herinstalleren. En met een beetje geluk moet dit werken, outlook is immers een raar programma vind ik zelf.
@wes: waarschuwingen, foutmeldingen, gewoon, het andere tabblad in dat verzenden en ontvangen venster.
@Aron: ik ga misschien even het hele profiel backuppen (adresboek, mails, accounts) en dan een nieuw profiel maken.

Niemand heeft hier verder ervaring mee?

[edit]Ok wes, omdat je mijn attuwatte niet waardeerde heb ik het eruit gedonderd.[/edit]
zoals ik al zei, copypaste even je foutmelding hier

ik doe de hele dag niets anders, maar zonder foutmelding blijft dit gissen
at·ti·tu·de (de ~ (v.), ~n/~s)
1 wijze waarop men over iets of iem. denkt => houding

ik snap nog de opmerking, nog de reactie...
@wes: hij doet alsof er een foutmelding is, maar die is er niet. Dat is het rare.
Je gaat naar het fout tablad, naast het verzendtabblad als je iets probeerd weg te mailen. Dan moet daar toch een fout staan.

maak es een screenie wat je dan ziet
wes schreef op 10.07.2007 15:05
Je gaat naar het fout tablad, naast het verzendtabblad als je iets probeerd weg te mailen. Dan moet daar toch een fout staan.

maak es een screenie wat je dan ziet
Dat is nou juist waar dit topic om draait, hij geeft niks weer.
Raymond, er staat altijd iets

trust me on that
Ok wes, weddenschapje? Ik wed dat er niks staat, zullen we wat inzetten (en dan gewoon overmaken)?

Reageren