Hallo,

Hier thuis heeft een familielid een probleem met haar Outlook Express profiel. Het gaat om Outlook Express 6.
Op het moment dat ze een e-mail verstuurd, krijgt ze dat venster van verzenden en ontvangen, en na het versturen floept 'ie naar het tabblad fouten (of zo). Dat betekent dat er iets mis is gegaan, maar in het tabblad zelf staan geen fouten!
De e-mail is op dat moment wel verzonden, maar staat nog in postvak uit, waardoor hij elke minuut opnieuw verzendt.

Hoe zorg ik dat de verzonden e-mails toch daadwerkelijk naar verzonden items worden gesmeten?

Oh ja, het rare is, soms doet 'ie het wel goed, en soms niet.
Ik heb al contact gehad met een kennis, die had een forum gevonden waar de oplossing stond, maar die oplossing klopte niet, want ze verwezen naar een niet bestaand tabblad in de opties van Outlook Express.

Mvg,
Jonathan
weet je wat , laat ook maar zitten en zak lekker in de stront met je verkutte instelling.
graag of niet irritant klein kind
wes schreef op 10.07.2007 17:51
weet je wat , laat ook maar zitten en zak lekker in de stront met je verkutte instelling.
graag of niet irritant klein kind

Zo zo, rustig aan a.u.b.! Wat heb ik je misdaan? Ik leg meermaals duidelijk uit wat het probleem is, en dat er geen waarschuwing verschijnt, een andere PHPhulper legt het nog eens uit, dan maak ik een grapje en mag ik in de stront zakken? :s
Jonathan, ik denk dat hij doelt op jouw algemene arrogante en kinderachtige instelling bij het reageren en posten. Ik heb me er zelf al bij neergelegd, iedereen is anders, maar ik denk dus dat wes dit bedoelt :)
Wauw wes dat is recht voor zijn raap, diep uit het hart, direct2the-point, en ronduit geweldig.

Maar het ligt mij bij dat je ergens kan aanvinken binnen OE dat het Verzenden en ontvangen venster niet moet worden gesloten.
Jonathan, grow up..

Wes kent van dit soort zaken vast veel meer dan jij.
Ook al staat er geen foutmelding...
Hij kan mss aan iets anders zien waaraan het ligt of waarom je de foutmelding niet ziet..
Bitchfight!!! Jonathan, maak gewoon dat screenshot, laat zien wat jij ziet en hoppakee.
Na een heftige en felle discussie, presenteer ik u:
Schopje :)
en het tablad taken? wat staat daar?
@ Jonathan: kun je ook even een screenshotje maken van de instellingen van die account?

Reageren