wie kan er mij helpen met een wachtwoord reset script? Ik krijg het niet voor elkaar om een script te vinden welke ik aan kan passen om een member zijn wachtwoord te laten resetten wanneer men deze vergeten is. Het hoeft geen script te zijn welke op basis van emial validatie is....alleen een "ter plaatse" reset is voldoende. Ik heb niet zo veel verstand van PHP dus graag enige uitleg zou erg helpen.
Ik weet niet of er een stukje code nodig is om te kunnen inzien wat er nodig is voor een script?

maar hieronder een config.php voorbeeld:

<?php

$server = "localhost";
$database = "phplogin";
$db_user = "***";
$db_pass = "***";
$table = "ac_users";
?>
Ik zal je wachtwoord weghalen, je weet maar nooit!
uhm zou hier toch geen logininformatie verschaffen...

Wat bedoel je met een reset..
moeten ze een nieuwe wachtwoord gemaild krijgen ?
hoe wil je het aanpakken ?
adhome schreef op 15.07.2007 22:45
Ik weet niet of er een stukje code nodig is om te kunnen inzien wat er nodig is voor een script?

<?php

$server = "localhost";
$database = "phplogin";
$db_user = "***";
$db_pass = "***";
$table = "ac_users";
?>

Zou je niet eerst is een php Tut lezen ofzo iets dergelijks ???????
Marco schreef op 15.07.2007 22:47
[quote='adhome schreef op 15.07.2007 22:45']Ik weet niet of er een stukje code nodig is om te kunnen inzien wat er nodig is voor een script?

<?php

$server = "localhost";
$database = "phplogin";
$db_user = "***";
$db_pass = "***";
$table = "ac_users";
?>

Zou je niet eerst is een php Tut lezen ofzo iets dergelijks ???????[/quote]
Dit is nou het probleem van quotes, bij andere gebruikers zijn ze niet te editen, dus gequote wachtwoorden, vergeet het maar, niet weg te halen.
okay....ben dus nog niet erg thuis in het forum gebeuren. maar marco...zou je voor mij mij user en pass wilen verwijderen of kan dat niet meer? of moet ik het zelf ergens weghalen?

:)
Een gouden raad => Nooit online wachtwoorden verschaffen !!!!!!!!!
Mijn dank is groot ...was inderdaad lekker handig....
gelukkig alleen maar een test ww waar ik later niets mee doe maar blijft lomp

Effe een reactie marco...ik ben al dagen diverse forums aan het lezen maar wordt er echt niet wijzer van. IK kan maar niets vinden waar ik iets mee kan. Ik wil alleen maar een scriptje waar members hun ww kunnen resetten zonder daarvoor eerst in te hoeven loggen. Ik heb ook een aantal tuts geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.

Reageren