Ik probeer via de query en de where functie de cellen die leeg zijn uit te vragen. Maar hier doe ik iets niet goed. Maar ik weet even niet wat.
Daarnaast wil ik ook met een andere query alles opvragen waarvan de cel gevuld is.
Ik heb nu dit... wat doe ik fout?
$query1 = "SELECT * FROM ".DB_PREPEND."tblReparatieverzoeken WHERE tblComplex.complex_id = tblAdres.adres_complex_id (tblReparatieverzoeken.rep_technisch_gereed = '"%"') ORDER BY rep_id desc";
Ik kreeg geen foutmelding, ik kreeg geen gegevens uit de database.
Ik heb nu jouw query gebruikt maar dan wil ik voor de 1 of 2 eigenlijk zien 'lege velden' en 'niet lege velden'
Dus met deze uitvraag wil ik de gegevens uit de database zien waarvan het veld nog leeg is. Of waarvan al een waarde is ingevuld.
Ik hoop dat het duidelijk is.
$sqlophaal = mysql_query("SELECT * FROM <tabelnaam> WHERE <row> = NULL (of) NOT NULL") or die ('doet het niet '. mysql_error());
$res = mysql_fetch_assoc($sqlophaal);
wil/kan je mijn query goed zetten die zou moeten werken.
ik krijg het niet voor elkaar.
---- Leege Data -----
$sqlophaal = mysql_query("SELECT * FROM tblReparatieverzoeken WHERE rep_technisch_gereed = NULL") or die ('doet het niet '. mysql_error());
----- Volle data -----
$sqlophaal = mysql_query("SELECT * FROM tblReparatieverzoeken WHERE rep_technisch_gereed = NOT NULL") or die ('doet het niet '. mysql_error());