Mensen, ik wil IPod nano, maar ik moet het zelf betalen, dus ik wil het liefst zo goed koop mogelijk.

Ik wil een zwarte, 8 gig.

Maar weten jullie een webshop waar je hem goedkoop(er) kun kopen? En kan ik hem mss niet beter bij de amerikaanse apple shop kopen? Daar is hij 250 $ , in die van nl is hij 250 €. Dat is behoorlijk verschil. Of is dat gewoon onmogelijk?
vergeet niet dat internationale verzendkosten altijd duurder zijn, en dan heb je natuurlijk ook nog de btw die er bovenop komt bij de douane en als je pech hebt ook nog eens invoerrechten.
Denk dat je hem dus beter in NL kan kopen ;)
Iets kopen in dollars is natuurlijk altijd interessant maar denk er niet te spontaan over want de kans is erg groot aanwezig dat je alsnog invoer rechten gaat betalen en dan kan het zelfs duurder uitvallen.

Je zou vergelijk.nl eens kunnen gebruiken om een prijsvergelijking doen, ik zag op voorhand zonder verder onderzoek te doen dat er al een incl verzend kosten voor 210 euro te koop is, dat zal dan ca. 30 euro duurder zijn wat betreft die 250 euro's.

Het is de vraag wat het risico waard is om te importeren, de verzendkosten + duur en of het product goed werkend aankomt. en 30 euro meer betalen voor een product uit Nederland staat misschien dan niet meer in verhouding tot de risico's die je mogelijk loopt.

Heb maar even voor je gekeken naar de betreffende webshop:
klik hier

Maar doe de moeite om te zoeken, mogelijk als je dicht bij de grens van duitsland woont is het ook nog eens de moeite waard om daar te kijken.

Waarom koop je geen iPod video, die is geloof ik maar 30 eu duurder en je hebt 30GB..?
veel te groot...
Hoe klein is jouw broekzak/binnenzak dan? ik vind het absoluut de moeite voor de 30GB hoor..
Het enige verschil is dat de breedte 150% is tov de Nano en de dikte is miss 1 mm meer, maar meer ook niet, je hebt er veel voor terug
is waar, maar ik denk (dacht) dat het onhandiger is om ergens weg te steken
Nou die Ipod video past gewoon in me broekzak, dus dat is no problem.
Tuurlijk is de Nano kleiner, maar de iPod is niet dermate groter dat het storend zou zijn.. Plus dat je een investering maakt voor je toekomst (30GB!!), je video's kan kijken in bv. het vliegtuig, je foto's kwijt kunt, agenda kan beheren, etc.. Is de meerprijs van (maar) 30-40eu toch zeker de moeite.. :) ik begrijp mensen die een 8GB Nano kopen wat dat betreft niet :P :D
ik heb er 1 van 1gigje :$:$:$
ikvan 4

Reageren