Mensen, ik wil IPod nano, maar ik moet het zelf betalen, dus ik wil het liefst zo goed koop mogelijk.

Ik wil een zwarte, 8 gig.

Maar weten jullie een webshop waar je hem goedkoop(er) kun kopen? En kan ik hem mss niet beter bij de amerikaanse apple shop kopen? Daar is hij 250 $ , in die van nl is hij 250 €. Dat is behoorlijk verschil. Of is dat gewoon onmogelijk?
reinhout schreef op 23.07.2007 12:47
sry, mijn schuld

eigenlijk van die Wout :)

Tommy, kijk eens op Vergelijk of kieskeurig ofzo

[edit]typo[/edit]
Oeps.. Sorry :)
Nou doen we maar weer onTopic dan.. :)
Ik zit nu tot 28 jul in amerika. Is het dan niet beter om hem nu meteen hier te kopen? of is dat een slecht idee ivm garantie enzo?
mn neef heeft hem gekocht van een vriend z'n broer die naar amerika ging en ze hebben niet geklaagt op het vliegveld (zorg dat hij al uit de doos is als je opstapt en stop er al wat muziek op)
ja of pak em in met een strik en zet er met koeienletters 'KADO' op, dan zit het vaak ook wel goed
Dan moet je toch nog invoerrechten betalen, dan is het dus duidelijk dat je het daar gekocht hebt.

Maar hier kopen is ook geen optie, m'n ouders willen niet voorschieten, en ik heb het geld net niet xD (en m'n pas licht thuis).

EDIT: BTW, ik koop hem dan dus ook om muziek op te zetten, dus dat doe ik dan zeker al meteen. Maar helaas.
kzou zeggen: ga daar naar een rijke buurt en vraag of ze werk hebben voor jouw :D
Ik ga toch niet werken op vakantie, of wel soms?
als je echt die ipod wilt...
of je kan ook eens in het fooienbakje van je hotel/camping graaien :p

Reageren