Na aangezien andere het ook doen doe ik het ook maar eens! En ja je mag zeggen dat het nutteloos is bla bla bla... Maar feliciteer me dan wel gewoon even hè??

Hier de slagroomtaart:

Ik vind 16 trouwens wel een mooier getal als 17^^" Ghehe

[edit]Link van de taart even verandert,, hij is nog steeds even lekker hoor^^[/edit]
[edit]Link weer verandert anders gaat Robert het mischien veel dataverkeer kosten en dat wil ik niet^^"[/edit]
[edit]http://home.quicknet.nl/qn/prive/henkgoutdeway/google.jpg[/edit]
SanThe schreef op 23.07.2007 12:06
[quote='mebus schreef op 23.07.2007 12:03']Ehmmzz raar... Bij mij doet de link het gewoonO_O Ligt denk aan jouw computer dan mischien??

Nee, woldolala.nl zit bij firstfind.nl en die hebben geen fatsoenlijke DNS.

Edit: WAAAAUUUUUWWWW. Dat is pas taart.
(Stiekum een ander linkje gemaakt?...Hahaha)[/quote]

Niet alles is perfect zolang de link het maar doet toch? bij mij iig wel:-) de link is trouwens verandert;)

[edit]Nee gewoon plaatje gekopieert en op m'n eigen webruimte van m'n provider gezet:)[/edit]
gratz :)
Gefeliciteert nu leeftijdsgenoot =P
Gefeliciteerd hoor.. ;) Is niet moeilijk om te antwoorden, maar dan moet je er wel zijn. Ik ben nu heel ff thuis tussendoor van werk, omdat de hond uit moet .. :P
gefeliciteerd ! mmmmmm lekker die slagroom :p
t-t-t-t-t-a-taart!

Volgend jaar:

Mag je een bedrijf hebben!!! O-o

Maaruh: Gefeliciflap-o-dio-zeert!
Mebus gefeliciteerd en geniet van je verjaardag!
Gefeliciteerd mebus :D
Van harte gefeliciteerd!

robin schreef op 23.07.2007 12:52
Volgend jaar:
Mag je een bedrijf hebben!!!

Ik kan dit toch even niet laten, voor een bedrijf hoef je geen 18 te zijn, alleen je ouders moeten dan wel iets ondertekenen zodat zij verantwoordelijk zijn voor schulden e.d.

Reageren